Siyah her şeyi saklar, siyah asildir diye diye yere göğe koyamıyoruz ama birden aklıma geldi. Sizce siyah giyinenlerde, öz güven sorunu var mıdır? Gizli kalayım, geri planda kalayım ilgi çekmeyeyim diye giyiyor olabilir miyiz?
Evet, öz güven eksikliği olabilir. İlgi çekmek istemiyorum.
Hayır öz güvenle alakası yok, kendime yakıştırıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kıyafetlerde siyahı tercih eden insanların öz güven eksikliği yaşadığını düşünüyor musunuz?
Onu bunu bilmem siyahtan başka bir şey giymiyorum nerdeyse. Dikkat edilirse cem yılmaz da sürekli siyah giyiyor ancak sahnede hiç özgüveni eksik gibi durmuyor. Ben de şahsen özgüvenim eksik olduğu için değil de, içimdeki dünyayı dışa yansıtan en iyi renk olduğunu düşünüyorum. Mütemadiyen yastayız yani.
sırf birinin siyah giymesi onda özgüven eksikliği olduğu anlamına gelmez. tamam ben de siyah giyiyorum ama özgüven eksikliğim var diye değil. https://i.hizliresim.com/bLVMob.jpg
Zayıfken de siyah giyerdim, orta kiloluyken de ortanın az üstündeyken de. Genelde bu konu üzerinden siyah kıyafetlere yüründüğü için bunu söyledim. Özgüven eksikliğim olduğunu düşünmüyorum, tercih meselesi. Hoşuma gidiyor böyle.😄
Ben her zaman siyah giyerim ve özgüven eksikliğiyle alakası yok. Nasıl bağladın onuda anlamadım. Siyah asil bir renk saklayabildiği kadar beni rahatlatıyorda zevk meselesi. Bağladığın şeyse çok alakasız.
Özgüvenim yerinde saklyacak kusurum ya da fazlalığımda Yok ama bana göre birçok şey siyahta güzel görünüyor onları beğeniyorum yani iki üç tane siyah şalım var zaten kapalıyım olduğu halde siyah alaşım geliyor 😊
İlgi çekmek ile kıyafet rengi tercihinin ne alakası var? Kırmızı renk giyerek ilgi çektiğini sanan insanlarla dolu etraf. Onların özgüven sahibi olduğunu mu düşünüyorsun? Özgüveni olsa bile ne işe yarar?
Asil renk siyah. Bazen siyah rengi kendime değil, kendimi siyaha yakıştırıyorum. Böyle ayna karşısında saygı duruşları falan... Zaten siyah kedilere de hastayım <3
Alakasi yok içim kadar dişimda karanlik olsun ki beni tanidigini zannedenler hakkimda bir b. k bildmedigini anlasinlar... Ve emin ol her şeyini siyah giyen digerlerinden daha çok goze batar...
saçma olmuş siyahı sadece kilolular kullanmaz. siyah sız bir gardrop yoktur en zayıf insanın bile dolabında mutlaka vardır. ben kilo fazlası olmayan hatta zayıf sayılan biriyim siyahı çok kullanırım
En İyi Cevaplar