İkisi de epey rahatlatıcı ve huzur verici bir olay, kararsızım.
Sizin fikriniz hangisinden yana?


#MünzeviBayan
Sizin fikriniz hangisinden yana?




İkisini de sevmiyorum. İçimi garip bir hüzün kaplıyor. Ben güneşi sevenlerdenim. Güneş çıkınca sebepsiz mutlu olanlardanım. Soğuğu sevmem, yağmuru, karı, kışı.
Karın yağışını izlemek. Yağmurun sesini dinlemek.
İzlemek dersen kar, yağmuru yaşamak lazım yağarken çıkmak hafif hafif ıslanmak, gözlerini göğe çevirip şükretmek ve derince huzurun kokusunu solumak...
Karın yağışını ve verdiği o muazzam sessizliği 😊
Ricalar.
Cevap
31Cevap
Sehirdeyken anlamsiz ikiside.😒 Koyumdeyken bambaska soba yakarsin disarda lapa lapa kar orta okuldaki arkadasim beni cagirirdi birlikte kar topu oynardik ne kadar guzeldi ozledim. Yagmurlu hava da karda sehirdeyken anlamsiz benim icjn en guzeli köy ya😊😊😊🌳🌳☘🍀🍁🍂🍃
bence güzel bir soru. zaten sorduğun soruların geneli güzel oluyor. ben ikisini de izlemeyi severim ama kışın az yağan kar da yürümek çok hoşuma gider. hava soğuk değil. az kar yağıyor ve her yer bembeyaz.
Yağmurun yağışını izlemek biraz daha huzurlu hissettiriyor.
Bence yağmuru izlemek daha keyifli yağmur damlalarının cama çarpışının çıkardığı o ses sonra yağmurun neden olduğu o havadaki koku çok güzel.
İkisine de bayılırıım tam bir kış insanıyım ama yaşadığım şehirde maalesef hiç kar yağmıyor :((((( karı özlediğim için de kar diyorum
İzmirde yalan biri oalrak çok nadir kar yağışı gördüğüm için kar yağışı diyorum ben :D
Karin yagisi cok hos. Cok rahatlatici. Ve asiri guzel
ikisinide seviyorum. ama kar daha güzel yavaşça iniyor yere değiyor ve yerde eriyor.
İkisi de ayrı bir güzel😍
Kar yağdığında müthiş bir sessizlik oluyor ya, çok büyüleyici bir şey ☺️
hayatıma bulutlar yüklemişim
yağmasını kaldırablirmisin?
Ben deliyim yağmurun yağması bir şey ifade etmez bana
Ben kurşun yağmurlarını bilirim!
Karı çok nadir gören bir şehirde yaşadığım için yağmurun verdiği huzura alışkınım
bir şey olsun. bir yağmur yağsın mesela. herkesi, her şeyi alıp götürsün. bir sokak lambasının titrek ışığından başka bir şey kalmasın.
yağmur candır.
Kar yağışını izlemek ayrı yağmurun sesini dinlemek ayrı
her ikisini de severim. dısarıda zatürre olana kadar ıslandıktan sonra eve girerim<3
Yağmurda saçak altına saklanan kedi ve köpekleri izlemek en zevklisi.
Kar yağışı der susarım. Karın yağışı kadar mükemmel bir manzara yok. 💚
Kar..
Etrafta değişik bir sessizlik olunca kart kurt yürümesi var bir de..
karın yagısını sabredemiyorum böyle yavaş yavaş yağıyor ama tutmuyor yaa sinir oluyorum
karın 😍 yağmuru sevmem çünkü şimşeklerden korkarım 😂
Yağmur
*Gecen bol olsun.*
Kar yağışını izlemek
#🌅
ikisi de yeter ki bir sey yağsın. Dolu hariç
yağmurun sesi karın görüntüsü
😃güneşin açtığını görmek
Kar yağışı. Keşke biran önce yağsaa😍😍
Valla bu konuda her ikisi dicem😀
yağmur akşam üstü, kar gece güzel
Ben kar yağarken izlemeyi seviyorum daha çok.
Karar veremedim 😐😐 ikiside cok güzel.
Sanırım yağmura aşığım.
kar yağışını daha çok severim
eğer yavaş yavaş yağıyorsa kar
Yağmurun. Kar salak gibi yağıyor düz yağmıyor
Yağmuru gram sevmem kara bayılırım
Her ikisinin de ayrı bir yeri var.
tabikide karın huzur veriyor
Karın yağışını izlemek ❄️
Karın yağışını elbette kız ayool
Kar yağışı daha huzur verir
ikiside ama yapmur öncelik
Yağmur
İkiside muhteşem
İkiside
Karın yağışı..
yanında biri varsa izlemek bahanedirr
her ikisideeee harikaaaaaaaaaaaaaaa
Yagmur
kar yağışı
Yağmur derim
kar <3
bence kar.
İkiside
Karın
Karrrrr
Yağmurdan vazgeçmem.
kar kesinlikle..
Kar tabiki de lan
Kar ☃
Kar bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar