Yağmurun yağışını izlemek mi daha keyifli, karın yağışını izlemek mi?

İkisi de epey rahatlatıcı ve huzur verici bir olay, kararsızım.

Sizin fikriniz hangisinden yana?
Yağmurun yağışını izlemek mi daha keyifli, karın yağışını izlemek mi?
Yağmurun yağışını izlemek mi daha keyifli, karın yağışını izlemek mi?
#MünzeviBayan
Yağmurun yağışını izlemek mi daha keyifli, karın yağışını izlemek mi?
Cevapla