Kar yağarken yürümek mi daha keyifli, yağmur yağarken yürümek mi?

Kar yağarken yürümek mi daha keyifli, yağmur yağarken yürümek mi?

Bence kar yağarken yürümek daha keyifli. Yağmurlu havada yürüyünce hemen sırılsıklam olunuyor. Kar, ıslatma işini sonraya bırakıyor 😂hem soğuk da diri tutuyor.

Bu kadar soğuğu ancak içleri ısıtan bir şarkı dengeleyebilir dedim. Şarkı o alaka🙃

Kar yağarken yürümek☃️
Yağmur yağarken yürümek⛈️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kar yağarken yürümek mi daha keyifli, yağmur yağarken yürümek mi?
Cevapla