Şu an Ordu’ya çok güzel yağmur yağıyor.. Sesi insanın ruhuna dokunuyor, arka planda da Grinko/Valse, sıcacık çay :)

Şu an Ordu’ya çok güzel yağmur yağıyor.. Sesi insanın ruhuna dokunuyor, arka planda da Grinko/Valse, sıcacık çay :)

Yagmur sesi.. Olmayacağını bile bile denedigin, her olduramayis sonunda hissettigin o çaresizlik var ya.. Gözyaşın ile gelen gelen o kabullenis ve razı oluş.. İşte öyle bir huzur veriyor.
Kar yagisi ise öylesine istediğin ama kıyıp adım atamadigin sadece peşi sıra bakakaldigin, hayallerin ile bir şeyler karaladigin.. sonra dönüp tekrar baktığın ama yine kıyıp adım atamadigin o heyecan var ya.. o kalp çarpıntısı.. işte öyle huzur veriyor..
Birisi olduramadigina birisi kiyip oldurmak istemedigine bir nevi bakış.. benim nazarımda farkı yok. İkisi de duyguma tercüman.
Biraz daha devam etseydiniz, çay koyacaktım. Keyifle okundu. Teşekkürler.
Duygusal insanların ortak özelliği.. duyguda paydaş olmak çok severim bu sozu, paydaş olabildiysek ne mutlu, rica ederim ne demek paylastiginiz müzik ile fotoğraf ve penceremin manzarası iyi geldi asil ben teşekkür ederim.
Ziyadesiyle oldunuz. Müziği de açmanız ayrıca keyif katmıştır. Yürek konuştuğunda, akıl karşı koymayı yakışıksız bulur.
Keyfiniz ve duygunuz daim olsun.
Amin ecmain.
Cevap
4Cevap
İkisinin de verdiği keyif bambaşka ama yağmur sesi bana daha çok huzur veriyor
Kar yağsın erisin
Yağmur yağsın dinmesin
kar yağışını izlemek
İkisinin yeri de bir başka güzel.. Ben ayırt edemedim.. 😅
Burada kar yağmıyor. Ben Yağmur sesine mecburum. Neyseki seviyorumm.
Neresi orası?
Üzdü. Yağmur sesi de kardan beri değil. :) Keyfini çıkartın.
Rica ederim ☺️
Yağmuru seviyorum daha çok. Kar da gayet hoş ama henüz göremedik kendisini. Gelince fikrim değişebilir
İkiside güzel. O anın ruh haliyle alakalı bence :)
Gecenin sessizliğinde yağmurun sesi ile kafamı ortak dinlemek ayrı bi keyif..😌
Her ikisi de güzel ama yağmur sesi biraz daha fazla 😊
Kar yağışını izlemek huzur veriyor. Özellikle yavaş yavaş yağarken izleyince çok hoşuma gidiyor
Ben kar severim. Neresindesiniz Ordunun?
Merkez, Altınordu.
Karrrr...❄❄❄❄❄
her ikisinide izlemek ve yurumek keyif veriyor.
İkisi de.
İzlemek tabiki de.
Kar yağışı
Kar seviyorum
Kar yağışı 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?