Size kar yağışını izlemek mi daha çok huzur veriyor yoksa yağmur sesi mi?

Şu an Ordu’ya çok güzel yağmur yağıyor.. Sesi insanın ruhuna dokunuyor, arka planda da Grinko/Valse, sıcacık çay :)

Size kar yağışını izlemek mi daha çok huzur veriyor yoksa yağmur sesi mi?
Size kar yağışını izlemek mi daha çok huzur veriyor yoksa yağmur sesi mi?
Cevapla