kaç yaşında olursam oliyim beni hep mutlu edecek sebepsiz hatta sebepli çünkü çok güzel

kaç yaşında olursam oliyim beni hep mutlu edecek sebepsiz hatta sebepli çünkü çok güzel

Cevap
15Cevap
Gökkuşağını izlemek, kar yağışı, denizde yüzerken yağmuru izlemek... Çok şey var küçük ama bşr o kadar büyük sevgi hissi. Yaşamak güzel
kızsam da sövsem de maalsf seviyoruz yaşamayı
severim evet
Efet içime konan minik periler gibi hissettiriyor henüz yağmadı burada ama yağınca söylicem
oraya da yağması yakındırr genelde eş zamanlı yağıyo bizik burayla
Valla bende tam tersi nefret ederim kar ve yağmurdan
Baya iyi bide böyle dışarıdan ışık vuracak ışıklar kapalı elinde kahve mis
Aynı bu maymun gibi oluyorum izlerken 😁
bizim her şeyi dramatize ediş
😁🤣benziyorum bacım naoim 🤣
Hele de önünde sıcacık kahve varsa.
basit hayatın muhteşem günleri
Evet kesinlikle
Evet ama yağmıyoorr kiii
Evet çok güzel
Yagmiyorrrrrr yağsa izleyecemmmm
Evet öylr hissettiriyor
izlemediğim için net bişey diyemem
ablam hayatında hiç mi kar görmedn
tekrar yağarsa izle
eskiden evet ama artık hayır
Evet mutlu ediyor
İzleyemiyorum
Evet çok güzel
Evet bayağı rahatlatıyor
Evet huzur veriyor
Hayır
Evet oyle
Evett
Benimde yaaa
Evet muhteşem oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam patlayanşekerrrr 🌨️💙
Kesinlikle, resmen bedava terapi ya… Kar yağarken dünya sessize alınıyor ya, o his aşırı huzurlu. Pencere kenarı, elinde sıcak içecek, fonda hafif müzik… Mis.
Bu arada attığın görsel de tam “kar yağsa da duygulansak” bakışı 😂 Sen karı izlerken ne dinliyorsun, özel bir şarkın var mı?