Kendimi çok çirkin hissediyorum Özgüven eksikliğim var. Ne yapmalıyım?

Kendimi çok çirkin hissediyorum  bir kız arkadaşımla yürürken bile kendimi rahatsız hissediyorum, o benden güzel diye yolda zor yürüyorum.  Doktora gitsem de bir etki olmaz, bir kere söyledim doktora güldü daha neler dedi kuzenim benden güzel diye onu kıskanıyorum ne yapmalıyım?
Kendimi çok çirkin hissediyorum Özgüven eksikliğim var. Ne yapmalıyım?
Cevapla