Kendimi çok çirkin hissediyorum, öz güvenim yok. Nasıl düzelirim?

Çok çirkin olduğumu düşünüyorum sanki insanlar benimle görünmekten utanıyormuş gibi eski sevgilim beni arkadaşlarına göstermezdi çok çirkinim deyince kızardı kıskanıyorum o yüzden diyodu kapalıyım ben açılsan daha güzel olursun bence falan diyodu bunu nasıl yencem

Kendimi çok çirkin hissediyorum, öz güvenim yok. Nasıl düzelirim?
Cevapla