Çok çirkin hissediyorum çok öz güvensizim ne yapmam gerek?

Acaba arkadaşlarım çok güzel o yüzden mi çirkinim diyorum ama yok abi yok çirkinim basbaya insanlar iltifat ediyor ama öylesine tatlı diyorlar sadece yani kırmamak için tatlı diyorlar güzel demiyorlar biliyorum ama üzülüyorum işte
Çok çirkin hissediyorum çok öz güvensizim ne yapmam gerek?
Cevapla