Kapalıyım, kendimi aşırı öz güvensiz ve çirkin hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Lütfen ciddi anlamda empati kurarak yorum yapın. Kapanalı 3 yıl oldu ancak hâlâ benimseyemedim, elimden geldiğince düzgün giyinip dua ediyorum sırf seveyim diye.. Ama olmuyor özellikle yaz mevsiminde açık croplu şortlu kızları görünce içim yanıyor keşke ben de giyebilsem diyorum.. Güzel de giyiniyorum. Yüzüm ve fiziğim çok güzel ama gösterememek beni yetersiz hissettiriyor.( açıl demeyin, nasıl iyi hissedebilirim fikir verin lütfennn☺️)
Güncellemeler
+1 yıl
haftaya mezuniyetim var ona bile gitmek istemiyorum kapalıyım diye
Kapalıyım, kendimi aşırı öz güvensiz ve çirkin hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla