- Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle ne için kapandın Allah için ne bileyim inanç için mi yoksa sadece baskı uğruna mı bu da önemli ama gerçekten içinden gele gele kapandıysan şimdi böyle düşünmen Bana pek mantıklı gelmiyor demek ki birileri seni zorlamış eğer Zaten kapanıp açılırsan da bunun günah sadece sana olmaz seni zorlayanlara da olur
3 yıl olmuş hala benimseyememişsin ben bundan sonra da çok fazla benimseyeceğini düşünmüyorum Tabii ki Büyük günahı var önce kapanıp daha sonra açılmanın ancak mutsuz mutsuz da nereye kadar yaşayacaksın ki o yüzden tavsiyem açıl En azından bak gör bir dene belli ki içinde kalmış bir şeyler En azından her ikisini denedikten sonra daha net bir karar verebilirsin diye düşünüyorum Tabii ki böyle oyun haline getirmemek lazım ancak mutsuz mutsuz da nereye kadar yaşanır ki değil mi
.
.
.
.
.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKendinizi daha iyi anlamak için zaman ayırın. İçsel değerlerinizi, becerilerinizi ve tutkularınızı keşfedin. Bu, kendinize olan güveninizi artırabilir. Kendinizi eleştiri yerine takdir etmeye odaklanın. İyi yönlerinizi fark edin ve kendinizi olumlu bir şekilde değerlendirin. Kendinize yönelik olumsuz düşünceleri yakalayın ve yerine olumlu düşünceler yerleştirin. Kişisel gelişim alanında çalışmak, kendinize olan güveninizi artırabilir. İlgi duyduğunuz konularla ilgili yeni beceriler öğrenmek veya hobiler edinmek size yeni bir perspektif kazandırabilir. Kendinizi iyi hissetmenin bir yolu, dış görünümünüze özen göstermektir. Kişisel hijyeninize dikkat edin, sağlıklı bir yaşam tarzı benimseyin ve size iyi gelen kıyafetleri seçin. Kendinize özen göstermek, kendinize olan saygınızı artırabilir. Kendinizi ödüllendirin, kendinize zaman ayırın ve ihtiyaçlarınızı karşılayın. Kendinizi sevin ve değer verin.
10 Yorumla
+1 yılseçiminiz sizin bu noktada kendi bedeninizi inancınız uğruna sadece helalinize göstermenizi seçmenize neden olmuş. Ancak yaşadığınız ortamdan kaynaklanan durum sonucunda böyle bir kötü his içerisinizdesiniz
Açılmanız ya da hala kapalı olmanız sizin seçiminiz ama mutlu olmak için de kendiniz için en doğru yaptığınız şeyi yapın derim00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen veya herhangi müslüman bir kadın teninizden ve saçınızdan ibaret değilsiniz ki, tesettürdeki amaç başka meziyetlerinin öncelik olarak görülmesidir zaten.
Üstelik tesettürlü olman hiç sevdiğin kıyafetleri giyemeyeceğin anlamına gelmiyor tesettüre uyduğu müddetçe dışarıda istediğini giyebilirsin, uymuyorsa kendini kimin yanında rahat hissediyorsan (evde, hemcinslerinle vs) yine o ortamlarda giyebilirsin.
Ayrıca herkes gibi aynı kapanma şekliyle aynı kıyafetler ile kapanmak zorunda da değilsin. Kendine ve fiziğine uygun ve yakışacak şekilde, kendinle özdeşleştirebileceğin bir tesettür tarzı oluşturup alışma sürecinde o şekilde de giyinebilirsin.30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
+1 yılYa sana kapanmanın bir kadının en güzel süsü olduğunu söylesem? Çünkü "Bir kadına en çok yakışan süstür, edep" Bu yüzden kendini kötü hissetme. Bende ne insanlar görüyorum o kadar güzel ki ama tesettürlü değil. Ben özenmiyorum çünkü dinen doğrusu bu değil. Ama dua ediyorum "Rabbim onlara da nasip etsin tesettürü" diye. Çünkü tesettür nefse gerçekten çok ağır geliyor. Ki açık olmasına rağmen tesettüre girmek isteyip cesaret edemeyen o kadar insan var ki anlatamam.
Öz güvenin de fizikle, açıklıkla bir bağıntısı yok. Zira öz güven doğrudan bilgi ve zihinle ilişkilidir. Ne kadar çok şey bilirsen o kadar öz güvenli olursun. Tabii bunların yanında tevazu da olmalı ki nereden geldiğimizi ve gideceğimizi bilelim. Ve unutma ki çirkinlik, yüzde ya da fizikte değil kalptedir.
Çirkin, pis bir kalbin varsa otur ağla, dua et. Ama çirkin olan "sence" fiziğin ya da yüzünse bu histen kurtul. Bakım yaparak değiştirebilirsin çünkü bunu. Yardımcın olsun rabbi₥
İstersen mezuniyet için giyebileceğin birkaç örnek atabilirim pinterestte çok şık kombinler var
32 Yorumla
Soran+1 yılçok teşekkür ederim gitmicem ama mezuniyete, gidemem yani hepsi mini mini modern ben Sümeyye gini
- +1 yıl
Olsun herkesten farklı olursun işte daha güzel
+1 yılSana bir şey söyleyeyim mi, bak bende açık biriyim ama kapalı kızların çoğunu çok çok beğeniyorum. Genelde çok güzel oluyorlar ve açık kızlardan daha çok beğeniliyorlar. Hem ben şöyle bir yazıya denk gelmiştim, genelde erkekler açık giyinen kızlardan çok kapalı kızları beğeniyorlarmış. Bunun ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum ama bende kapalı kızları beğeniyorum. Bana güzellikleri farklı geliyor. Mesela yolda mini giyinen bir kadın görsem ilgimi çekmiyor ama kapalı güzel birini gördüğümde hemen tebessüm ediyorum çok tatlı görünüyorlar. Sen diğerlerine bakıp onların yaptığı şeylere özenme. Kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle davran ama tabi açılıp açılmamak sana kalmış olan bir şey
73 Yorumla
Soran+1 yılya fotomu göstersem yorumlar mısın
- +1 yıl
@sierravista çok haklısın. Diyecek söz bırakmamışsın.
- 1 yıl
Bende açığım o zaman kapalılardan daha çirkinim
+1 yılSen olan guzelligini kapatmissin dis gozlere karsi bunu dusun degerli olan mesela elmaz topragin kac km altinda oluyo olusmasi uzun yillar aliyo inciler okyanusun en dibinde istiridyelerin icinde olue sende guzelligini saklamissin yani iraden ve gucun var Allah sana İnşallah cenettinde daha güzellikler sunucak bunu dusun o tarz kizlari isteyen erkekelr genelde cinsellik icin ister sen kendini zekan ile on plana cikarirsan bi agirligin bi guzelligin olue acik giyinmek guzellik degildir o zaman ciplak dolasirdik temiz utulu renk uyumu olan kiyafetler giy bende kapaliyim 3 sene olmusutr heralde renk renk sallar esarplar takabilirsin yaz geliyo
11 Yorumla
Soran+1 yılçok teşekkür ederim ya bak işte motive oluyorum böyle 😅
Yani muhafazakar birine öbür tarafı düşünerek kendini telkin et demekten başka bir şey aklıma gelmiyor. Ayrıca güzel kadının güzelliğini kapalılık gölgeleyemez. Güzelsen her türlü beğenilirsin. Ben kapalı da güzelim, açık da güzelim diye düşün. İnan bana insanların gözünde de bu şekilde görünüyorsundur. Ben bir kıza kapalı diye çirkin demem mesela. Güzelliğini anlamak için yüz hatlarına bakarım.
15 Yorumla
Soran+1 yılcidden mi ya
Soran+1 yılyüzüm çok güzel çok şükür pürüzsüz ama kapalıyım diye kendimi kötü hissediyorum
- +1 yıl
Hiç hissetme, güzelsen olay bitmiştir :D
Soran+1 yılteşekkür ederim ya bu açıdan bakıldığındi hic düşünmedim 🥲
- +1 yıl
Rica ederim. Boşuna evham yapmışsın...
+1 yılİlgi çekme isteğin yoğun basıyor sanırım. Keşke önce zihnen tesettürü kavrayıp öyle örtünseydin. Tesettür kolay bir şey değil. Şu anda popüler kültür tarzı ve çoğu kişinin bunu benimsemiş olması seni çirkin ve yetersiz hissettiriyor. Emin ol iki yıl sonra moda değişecek ve crop giyenler 80 lerde kırmızı İspanyol paça pantolon giyenler gibi hissedecektir. Kendinde sevebileceğin öyle şeyler oluştur ki hiçbirinin zamanı olmasın
14 Yorumla
Soran+1 yılçok haklısın ama olmuyor gerçekten iki gün ısınsam diğer kızları görünce içimde kalıyor her şey
- +1 yıl
Benim doğru konuşmamın bir önemi yok. Önemli olan senin fikirlerin. Nasıl istiyorsan öyle yap. Hayatta her şey hepimiz için. Demek ki öyle bir tecrübeden edinmen gereken dersler var ve seni oraya çekiyor.
Soran+1 yılsen kapalı misin
- +1 yıl
Tesettürü yerine getirmeye çalışıyorum
İstemeyerek kapanınca böyle olması normal aynı şeyleri bende yaşadım hatta dışarı çıkmaya bile utanıyordum ama sonradan penye şala geçtim yüzüme uygun olan şekili yaptım daha iyi hissettim etrafımdaki insanlarda güzel olduğumu söyleyince özgüvenim arttı ve zaten kapalı açık olman güzelliğini etkilemez arada bi çirkin miyim perileri gelir yüzünde pürüzsüzmüş zaten mis gibi kızsındır çok takma
20 Yorumla
+1 yılBu tür şeyleri arzulayıp da Allah'ın emrinden çıkmıyor rızasını kazanmak için uğraşıyorsan bilki senin için elbet mükâfatı vardır sen çok değerlisin başka şeylere aldanıpta kendi değerini düşürme Allah nasibini sana göre yazar yani nasıl temiz bir insan olursan yine aynı senin gibi temiz birine denk gelirsin sen şeytan işi güzelliğe değil nasip e inan Allah sana nasibini getirir. Allah hidayet versin yaptığın bu güzelliğin mükâfatını katı ile alasın inşallah.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılNeden kapandin ki? İslam dininde kapanmak kadının kendini kocası dışında tüm yabancı erkeklere nahmahrem diyip sakinmasindan dolayı değilmidir?
Öncelikle neden kapanmak istediğinizi bulun şayet aile baskısı vs ise mücadele edin ve normal giyinin koskoca 3 yıl olmuş ve bu özlem bitmemişse dilediğiniz gibi yapın10 Yorumla
+1 yılKardeşim şöyle düşün bir sürü insan kapanmak ve tesettüre girmek istiyor ve Rabbim sana nasip etmiş sevdiği değer verdiği ve önemsediği kullarının arasındasın emin ol senin günah denizinde kulaç atmana izin vermemiş o yüzden şöyle düşün Rabbim beni seviyor değer veriyor bende onu seviyorum değer veriyorum gerisi zerre umurumda olmasın Rabbim yardımcın olsun özgüven konusunda kız arkadaş çevren ile biraz daha sıkı ol
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen tesettürlü değilim çok açık da değilim fiziğim yüzüm çok güzel ama mesela bol pantolonlar giyerim crop falan asla giymedim giymem de güzel durmuyor bence tesettürlülere çok özenirim gerçekten çok güzel giyiniyorlar ki bence senin durumunun açıklıkla kapalılıkla alakası yok ya tarzını bulamadın ya da içinde özgüvensizlik yatıyor özgüvensiz olursan b ne kadar açık da giysen ne kadar güzel de giysen olmaz yakıştıramazsın
18 Yorumla
Soran+1 yılaçıkken özgüvenliydim
Soran+1 yılkapandım bitti her şeyim mahvoldum
Soran+1 yılsevgilim var beni beğeniyor ama yine de ben kendimi sevemiyorum ezik gibi hissediyorum kimseyle konuşamıyorum
Cevap sahibi+1 yılŞu an yaşın kaç
Soran+1 yıl19 yaşındayım, gizliden çıkar msn istek atıp fotomu atsam yorumlar mısın
Soran+1 yıltarzımı atacağım, dedin ya bulamadın diye falan
Cevap sahibi+1 yılTamam
Soran+1 yılattım tkp
Gizli Üye(18-24)+1 yılSana şöyle söyleyim ben açığım ve anlattığın gibi de açık saçık giyiniyorum ama özgüvensizim emin ol özgüven giyimle olan bişey değil yani öyle açık giyinenlere özenme biz bile bile günaha giriyoruz kendimizi açıyoruz saçıyoruz benimde kapanmaya niyet ediyorum ama hiç kapanmıyorum çünkü yapamıycamı biliyorum aile ortamam çevrem böyle olduğu için alışık değilim ama sen sakın açılma özenme de keşke bende sen gibi kapalı olabilsem kendini kapalısın diye özgüvensiz hissetme şu sözde "kapalı" olan kızlar gibi de giyinme umarım hep kapalı olursun bana da allah nasip eder 🙃
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bir kadın neden salyalı ağızların ona sapıkça bakmasından hoşlanabilir ki veya bunu neden özgüven kaynağı sayar? Bu dünyada için yansın kardeşim, bu da bir sabır işi elbette. Evde istediklerini giyerek hevesini tatmin edebilirsin.
30 Yorumla
+1 yılSeni iyi hissettirecek birine ihtiyacın var bence karşında seçtiğin kişi seni sürekli iyi hissetmeni sağlayacak kadar seni beğenmeli ve her fırsatta sendeki cevheri farkında olduğunu bilerek yaklaşmalı buna göre seni yükseltmeli
20 YorumlaÇirkin insan yoktur bakımsız insan vardır. Kapalı olmak senin seçimin değilse zincirlerini kır, senin seçimin ise Kapalı açık olmak gibi yaftalama kendini. Tebessüm eden sıradan bir insan somurtkan ve güzel birinden daha iyi görünür. Unutma gülümse
00 Yorumla
+1 yılKişiliğinle yaşam tarzın uyuşmuyor, kişiliğin ön planda olmak dikkat çekmek istiyor. Yaşam tarzın buna ters düşüyor. Ya yaşam tarzını seçiceksin ya da kişiliğini
01 Yorumla
Soran+1 yıltüm sorun bu sanırım..
+1 yılYani doğru olan acilmandir çünkü kapanmak isteyerek olur senin böyle bir şansın yoksa biraz daha maneviyata yönlenebilirsin bu dünyadan vazgeçme amaçlı bir yaşam tarzı benimseyebilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılo da güzel bir yol aslında
- +1 yıl
Kapalı kızlar daha çok rağbet görür bu arada daha çok dikkat çeker ve her zaman talibi bol olur çok takılma.😂
Soran+1 yılyooo
+1 yılAklına Bu Düşünceler Gelince Elini Ateşe Tut Bakalım Ne Kadar Dayanabileceksin
Cehennemin 3 Bin Yakıldı Ateşi SimSiyah bir Ateş
10 YorumlaŞöyle düşün göstersen eline ne geçecek? Beğeni almak vs onun gibi şeyler mi? Bunun altında yatan gerçek arzun ne onu bulursan daha kolay olur bu fikirden uzaklaşmak
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yıl00 Yorumla
+1 yılkapalılıkla ne alaksı var bakımlı ol temiz giyin güzel giyin hic bisey omlaz ben düzenlı güzel giyinen kapalı kadınları daha cok severim paspal ama acık giyinen kız ayrıca itici gelır
00 Yorumla
+1 yılKapali olmakla cirkin olunmayacaginim farkina var birak dunya onların ahiret senin olsun demistir peygamber birak ahiret senin olsun
00 YorumlaBu şekilde düşünmen çok kırıcı senin açından neden böyle düşünüyorsun
Böyle düşünmene sebep olan durumlar nelerdir00 Yorumla
+1 yılSen doğru olanı yapıyorsun şeytan oyle diyor sadece sende evde giy bu şekilde hevesini az da olsa alırsın
00 YorumlaYüzü güzel olanı herkes güzel buluyor. İyi görünmek için illa çıbıldanmaya gerek yok.
02 Yorumla
Soran+1 yılYüzüm güzel evet
+1 yılNeden öyle düşünüyorsun ki kapanmasaydın önce o zaman sıkıldığını bilseydin. Bence böyle daha iyi inan rahatsın.
00 Yorumla
+1 yılİstiyorsan açıl seni tutan mı var? Hem çirkin olmak açıklık kapalılikla da alakalı değil. Güzel olan dolu kapalı var
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 341 cevap paylaştı.
+1 yılaskk surekli kendini videoya cek ve her kendine baktiginda ne kadar yakisiyo basortu bana diye sauikla beynini ona endeksle
00 Yorumla
+1 yılcehennemi kazanmak kolaydır nefsini memnun edersin, cenneti kazanmak zordur nefsini terbiye edersin
10 YorumlaSaçmalama bence kapalı olan kişi çok tatlı çekici ve etkileyici oluyor benim gözümde ama
10 Yorumla
+1 yılKapanmak Allah'ın emri boş ver en iyisini yapmışsın.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbu sizin kişisel tercihiniz ama sorgulamaya başladıysanız kararsızlıklar söz konusu ki bunun adına oturmamış bazı donelerin olduğu görüşündeyim, kendi kararınızı kendinizi sorgulayarak vermelisiniz
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır. Bakımından sorun degil
00 Yorumla
+1 yılaçıklamayı okumadan yazıyorum bi piskoloğa görünmelisin
00 Yorumla
+1 yılBaşkalarına göstermek zorunda değilsin ki. Onların ilgisine ihtiyacın yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıletkilemek istemiyorum sizi. Ben de 10 yıldan fazla kapalı kaldım ama mutlu değildim bu yüzden açıldım. Şimdi kendimi çok rahat hissediyorum. Ama yinede günah ettiğimide biliyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBenimseyemediysen yapacak bir şey yok. Ne için kapandığını düşünmelisin öncelikle.
00 Yorumla resmen ruhun ile bedenin savaşıyor. kapanman kendi isteğin mi çevre baskısı mı?
00 Yorumla
+1 yılSenin için üzüldüm. Aile istediği için mi kapanıyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDiyecek bişey bulamıyorum maalesef. 13 yaşımda isteyerek kapandım ve iyi ki diyorum her zaman. Hiçte o açıklara crop giyenlere falan özenmiyorum. Sen isteyerek kapansaydın böyle olmazdın
00 Yorumla
+1 yılDoğru bulduğunuzu değil de, doğru bildiğinizi yapın..
00 Yorumla
+1 yıl😂Gösrememek kötü hisettiriyor demek o zaman aç göster benden başla😂
00 Yorumla
+1 yıldin kapanmak ile olmuyor maalasef kapalı olup kötü huylu olan seks yapan çok kadın var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKime neye göre çirkinsin Özgüven ise senin elinde kitap okursan birkaç kitap tavsiye edeceğim yardımcı olacaktır
00 Yorumla
+1 yılZamanla geçer o isteğin Allah seni sınıyor o duyguları sana veriyor bakalım Allah'ın rızasınımı tercih edeceksin yoksa şeytanamı uyacaksin sınavın kolay olacağını söylemedi
10 YorumlaZaten kendin diyorsun güzelim güzel giyiniyorum diye bırak başkalarını sen kendine bak kendi tarzıni yap
00 Yorumla
+1 yılBence çok fazla bu konuya takılmayın. Açık giyinmekle kapalı giyinmekle sorun değil. Siz kendinize yakışanı giyinin. Zaten gerisi gelir. Ayrıca arkadaşlarınızla arada güzel sohbetler edinirseniz
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 595 cevap paylaştı.
+1 yılkız üzülme be özelin olsun ona sun içinde kalanları
00 Yorumla Aşırı karamsarsın bence yanlış düşünüyorsun görünüşünü giyinişi merak ettim açıkçası
08 Yorumla
Soran+1 yılgüzel giyiniyorm
Soran+1 yılgüzelim de
Soran+1 yılhayır kocam olursan görebilirsin
Soran+1 yıl😂😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasil istiyorsan öyle giyin insanları boş ver bu hayata onlar için gelmedin
00 Yorumla
8 ayNe yaptın açıldın mi soruyu bayağı önce paylaşmışsın merak ettim
00 YorumlaKapalı ve güzelsen bu kadar özgüvensiz olacak bir şey göremiyorum ortada şahsen
00 Yorumla
+1 yılBnde kapalıym basta böyleydim ama şu an böyle degilm inşallah kurtulursun bu dusuncelerden
00 Yorumla
+1 yılAçıl o zaman böyle sevabı bir şeyi kalmaz dinden soğursun sadece
00 Yorumla
+1 yılbak terapı degıl ama medence konusmak ısterım senle umarım faydamda olucak
00 YorumlaÇok merak ettim seni, seni görme şansım var mı?
00 Yorumla
+1 yılzor bir süreç evlilik gibi bir nevi merwk ettim bişiler sor. ak istersim konusmak
00 Yorumla
+1 yılNe tamam kapandın o zaman
01 Yorumla
Soran+1 yılne diyon dayı ya
Mutsuzsan acil
03 Yorumla
Soran+1 yılya tamam da onun da günahı var
Soran+1 yılben nasıl alışırım diyorum
Seni kötü hissettiren ne peki
02 Yorumla
Soran+1 yılçok güzel fiziğimin olması ve bunu gösterememem
+1 yılKaç yaşındasın
02 Yorumla
Soran+1 yıl19.
- +1 yıl
Küçükmüşsün de ya. Aile baskısı kötü 😔
- Devamını Gör (28)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer