AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
kadınlarda erkeklerin peşinde koşar ama en iyilerinin
Öyle bir şey ben de çok koştum hangi tarafın sevdiğiyle ve kişiliğiyle alakalı bir şey
Öyle bir şey yok*
30 yaşındayım hiç sevgilim olmadı kimsenin peşinden koşmadım... peşimden koşacak talibimi arıyorum...
Nedeni bariz belli.
Kadınlarda erkekleri ister ama onlar bilmiyor.
Biz ne kadar onları istiyorsak onlarda en az bizim istediğimiz kadar en az diyorum bizi isterler.
Cahillik.
hicbir kadinin pesinden kosmaya degmez hoslanmissam teklifi ederim kendini naza çeker ya da ilk basta kabul etmese s. ktiri basarim gerek yok pesinden kosmaya nasil olsa aldatacak beni birgün
Kaçan kovalanir erkekler zevkine düşkün oldukları için biz kadınlar da bunu kullanmasını iyi biliriz ondan belkide ya da koşmasinlr niye kosuyorsunuz
yanlış. çünkü güzel olan kovalanır mesela yakışıklı bir erkekte kovalamaz yani mesele güzellik seviyesine bağlı oluyor
Kadinlarin verebileceklerini erkekler verebilseydi koşmazdınız 😂
Azıcık iradeli olsak bunların hiçbirisine gerek kalmayacak 😞
Erkekler ilk başta koşar aşık edene kadar sonrasında kadın koşar bu kadar basit
Değişik boyutları var aslında erkekler ilk başta koşar kadını kendine alıstırır bağlar ondan sonra ilgiye alışan kadın asık olur sonrasında erkek geri çekilir kadın koşmaya başlar o ilgi dozunu alabilmek için genelde tekrar alamaz ve erkek intikamını almış olur o yüzden kızlar asık olma konusunda elinizi hızlı tutun biz soğumadan asık olun o zaman sorun olmaz
Rus kızlarının peşinden koşan çok...
Türk kızlarını takan yok...
her onumuze gelen vermiyoruz o yuzdendir
o eskidendi şimdi kadınlr erkeklerin peşinden koşuyor,
kadın ne isterse olur o yüzden erkek koşmalı ki dikkatini çeksin
Ben tabulara aykırıyım... Ben koşacaksam o da koşacak... Tabulardan nefret ediyorum...
Elde etmek için. Fakat yanlış, sen istediğin kadar koş kadın istemiyorsa koştuğunla kalırsın.
Kaçan kovalanir , kadınlar bunu çok iyi bildikleri için galip geliyorlar bu konuda 😊
koşmak saçma kızlar-kadınlar bile koşmalarını istemiyorlar bence
Hayır her erkek koşmaz ki... sapıklar yazıyor kadınlara sadece...
Doğanın kanunudur... Sokaktaki kediler, köpekler.. v. s. hayvanlar bunun en net kanıtıdır
yooo eski sevgilime geri dönsün diye hep ben adım attım
Nat Geo - Wild seks izle :D
Bunu bir izleyeyim ben :)
Tüm erkekler icin aynı şeyi söyleyemeyiz bence. Koşmayanlar da vardır. Tabi çoğu gevşek erkek modelleri koşuyor.
Her kadının peşinden de koşulmaz ki Hak eden kadının peşimden koşulur.
Ulasilmaz olan cekici gelir
Nirvana bana hiç çekici gelmiyor.
Banada
bence abazalık. Niye dersen yaklaşanların çoğu masumca değil, kafasında cinsel teoriler üreterek giriyor topa.
bence doganin kanunu ama bazi erkekler karaktersiz oluo nefsine hakim olamiyo.. tabi gunumuz kizlari daha kotu
Birkaç kendini bilmez öyle yaptığından yoksa bugüne kadar gidip konuşmuşluğum yoktur kızlarla
türk erkekleri koşar, o da basit oldukları için. Ha bide araplar, onlar zaten abazanlıkta master yapmışlar
baban türk değil öyleyse? yoksa basit olurdu dimi.
@harbideli babamda çyle, bir kadın gördümü kendinden geçiyor.. Yemin ediyorum, yazık size.. Erkeklerin bu abazanlıklarını kullanan, dalga geçen o kadar kız tanıdım ki. Alt tarafı bir et parçası, kendinizi bu kadar küçültüp, şekilden şekile girmeyin.
Eşeyli üreme yaptığımız için bir partnere ihtiyacımız var bu eşeyli üreyen bakterilerde bile aynı karşı tarafı arayıp bulmak zorundayız
Hiçbir kızın peşinden koşmadım koşmam da. direk teklif ederim olursa olur olmazsa olmaz
Kovalanmanmak kızkarın doğasında var tam tersi komik duruyo bunu siz de iyi biliyosunuz
bu güne kadar kimsenin pesinden koşmadım.. koşmamda o çok severse kendisi gelir zaten..
Kadınlar seks objesi olarak görülür tüm dünyada
Ve erkeklerin en büyük amacı onlara ulaşmaktır
Kadınlara mal gözüyle bakarlar hepsine sahip olmak isterler
resimdeki adam sapık bence :d
Olabilir sorgulamadım açıkçası... :)
Hep hormonlar yüzünden bizim suçumuz yok ahaha :)
Bu konuda bütün erkekler hemfikir ama kadınlar da anlamamak konusunda hemfikir. :)
Ahh şu kadınlar :)
artık kadınlar koşuyor zaten yıkıldı tabular
hiç bir zaman kadından koşmadım yav en fazla 170 olan türk kızı için mi koşmam lazım yer elması çoğu bazıları güzel o ayrı çoğu çirkin ve hobbit.
artık kadınlar daha fazla koşuyor
Bir kere gözümü kararttım açıldım. Daha da öpseler kimseye açılmam 😀
Toplumsal algı.
saçmalık. kadın istiyorsa o da çabalama.
*çabalamalı.
Bir daha yanlışlık yapma, affetmem. :)
aynen.. sorun sizde.
Sağol ya , körükle bakalım çılgın.
Kaçan kovalanır zaten
Buna inanmıyorum. Öte yandan "Fazla naz aşık usandırır" diye güzel de bir söz vardır.
E zaten bir yerden sonra kaçan kaçmayı kovalayan kovalamayı bırakıyor
Yine elde var 0 demek bu ama...
İkisi aynı anda bırakmıyor genelde. Kovalanan bir süre sonra pişman olup dönüyor :D ya bu işler çok karışık kafam yanıyor haha :D
Mantıklı bir yaklaşım.
Yaratılış amacı çünkü kadın erkeğin kaburga kemiğinden yaratıldı
19 yasıma kadar koştum 21 e kadar yürüdüm artık geri geri gidiyorum
Ben koşmam yürürüm onu bir açıklığa kavuşturalım olay tamamen hormonlar :)
Günümüzde seven insan Peşinden koşuyor erkeği kızı kalmadı
Seks için. Kadınlardan hem nefret edip hem de ölmeniz gülünç abi 😂
Çünkü kadın nazlı varlıktır.
Artık değişti bence kızlarda koşuyor
cok tip erkek var kimisi sever, kimisi yüzsüzdür
Abi biz çok safız ya. Bir sene boyunca bütün kızlara kimse asılmasın yüz vermesin bak bakalım o kızlar ne yapıyor
Belgeseller de bile sistem o
En basit cevap olsun: çoğalmak.
Zorla mı koşturduk 😂
Ben kosmuyom genelde yuruyom
çünkü kadinlar koşmaz
Taktik biliyorlar bir de doğanın kanunu biraz
O eskidendi şimdi koşan koşana
valla tam terside oluyor bence bu kişilikle ilgili
koşmayın kardeşim koşun diyen mi var. 31 e devam edersiniz
Neden cinsellik boyutunda baktın ki hemen?
siz koşmazsan biz hiç koşmayız. siz de sap sap kalırsınız yapacak bişey yok
biz dayanırız olmazsa da olur ama cinsellik erkekler için önemli
Koşmaya gerek yok 10 tl ye yapıyor suriler...
Koşmadan gelenler napıcaz 😄 Bide kendilerini bişey sanmaları yok mu pöf
koşmadan gelen çok sevmiştir. çoğu kız çok sevse bile yapmaz ama..
Sadece çok sevmiştir diyosun iyi bakalım
@HizliveRizeli bilmiyorum sadece kızlardan peşinizden koşmasını beklemeyinnn
Beklesem de beklemesem de koşuyolarsa nolucak😊
olmaz öyle şey
Olduğu için söylüyorum zaten
sevebiliyorsan sen de onu sev. kıymetini bil demek ki seni çok sevmis
Sevmeyle ilgisi yok ama bu dediğim kişi boşver kardeşim