öyle bir durumki anlatmaya bile üşeniyorum. Whatsappdan mesaj gelince sinir oluyorum cevap yazmaya üşeniyorum. işe gitmeye üşeniyorum. ne bileyim hayattan hiç bir şeyden keyif alamaz oldum sizce bunun çaresi nedir kendimi fabrika ayarlarıma nasıl geri döndürüm galerimdeki resimlerim silinmeden 😂
Hayat enerjim bitti herşeye üşeniyorum herşeyden bıktım kendimi nasıl resetlerim?
Hayatında memnun plmadığın srni mıtsuz eden her seyden uzak durmaya çalış ve en önemlisi ne hayatı sorfula ne baska seyleri bir sey düsünmeden hayatı yasa seni mutlu eden seyler olsun daha çok hayatında
Üsenme bence bende öyleydim bir seyler yapmaya çok üşeniyodum mutsuzluktan ama ufacık adım attım gerisi geldi ve iyi hissetmistim sende ufacık bir adım at gelir gerisi
En İyi Cevaplar