Sıkıldım artık bu hayattan. Hayat enerjimi nasıl geri toparlarım?

İstediğim hiçbir şey düzgün ilerlemiyor, ne gerçek arkadaşlarım var ne başka bir şey. Sabah akşam ders çalıştım ona rağmen ortalamam 1.75 ehliyet sınavından paralel parkta kaldım. Kafam o kadar kötü durumdaki kafamdaki sesler bitmek bilmiyor. 18 yaşındayım ama sanki daha çok yaşamayacakmışım gibi geliyor bu kadar yükü kaldıramıyor bünyem, son günlerde hayat gerçekten katlanamayacağım hale gelmeye başaldı. Sevgilim olsun istedim, aldatıldım. Bari bu düzgün olsun istedim o da olmadı bu hayatta. beni seven birisinin olmasını istiyordum hayat onu da çok gördü bana. Aldatılmamım üstünden 1 sene geçti tamam küçüktüm o zamananlar, her normal insan gibi düzgün hayatım olsun istedim, yakın arkadaşlarım olsun sevgilim olsun istedim ama hiçbirisi de olmuyor. Birkaç tane arkadaşım var ama kendimi çok yalnız hissediyorum, intihar etmeyi düşünüyorum ama yaşamakta bir yandan güzel geliyor, sokak hayvanlarıyla ilgilenmek, müzik dinlemek, yemek yemek o kadar güzel şeyler ki.. ama onları bile bazen yapacak enerjim olmuyor hayat o kadar yoruyor ki kendimi odama kapatıp uzanıyorum sadece tüm gün lütfen yardım edin hayat enerjimi nasıl geri toparlarım? (Psikoloğa gidemem)
Sıkıldım artık bu hayattan. Hayat enerjimi nasıl geri toparlarım?
Cevapla