Bana bir alkış 😝
Erkekler Ağlamaz Sözü Doğru Mu? Fikriniz Nedir?
Bana bir alkış 😝

Erkekler ağlamaz diyen iyi halt edip nane yemiş. Erkek de insan :D en babası bile gizli de olsa yeri geldiğinde ağlar. İnsanın çağresiz olduğu anlar vardır.
O kadar güzel ve dokunaklı bir hayat hikayesinden anekdot okudumki, gözyaşlarıma hakim olamadım. hemde bugün.
Sağol kanka
İlk defa babamın ağladığını görünce dünyadaki bütün erkeklerin de ağlayabileceğine inandım normal birşey onlarında duyguları var..
Teşekkürler..
Canı yanınca insanoğlunun, erkek değil kral bile olsan ağlıyosun
Cevap
36Cevap
Gözleri yaşlı bir erkek göremiyorsanız bilin ki ; o üzüldüğü zaman içi kan ağlar.
yanlış bir söz çünkü ağlamak kadar rahatlatan hiç bir şey yok beni ve her ağlayışımın sonunda anlıyorum ki daha da azimli daha da güçlü oluyorum için hırs doluyor
Biraz gururdan sanki diğerlerine zayif gözükmeyeyim diye ağlamiyorlar insanların içinde yoksa normalde kimse olmadiğinda ağliyodurlar
Erkekler niye ağlamıyormuş yaa.. İnbemiyim ben allasen. Senden çok ağlarım emin ol...
Yalan be... o kadar güçlü değiliz... herseyden önemlisi bizimde duygularımız var... ve bazen aşırı yipranabiliyor
Hayır değil, Erkekler gerçek ağlar , yani bizim gibi sudan sebebler için değil. Onlar canı çok yandımı ağlar.
Ağlamak, gülmek kadar doğal bir ihtiyactir. Cinsiyeti olmaz erkek de gayet aglayabilir insan sonucta
Agladıgını bizim görmememiz onun aglamadıgını göstermez
Genelde insan içinde aglamazlar sadece
istemesen bile o yaş akacak!!! göz kuruluĝu gecirmek istemezsiniz
Ağlar ama kızlar gibi değil gizli kaçak kimsenin görmediği yerde ağlarlar
alakası yok ben aglamayı çok seviyorum rahatlatıyor ama gizli tabi ortam içinde degil gizli dayanamassam yaparım
Saçmalıktan ibaret öyle olsa göz yaşı üretmezlerdi.
Aglamk insanlik gostergesidir. Erkkler de insan olduguna gore bu sozu sonuna kadar yalanliyorum.
Hz. Muhammed Peygamberimiz ağlamaktan gözleri şişmiş
Dahada ben ağlamam diyo
Sen onu külahıma anlat :)
ağlamaz gözü sulanmıştır
Biz milli olarak, ağlamayı gülmekten daha çok seviyoruz sanırım
Yalan aglar ama belli etmez , mesela filmden duygulanirsam aglarim ama hemen silerim annem falan gormesin diye
Gizlice olur o genelde tüm gün boyunca gülüp eğlendikten sonra akşam kafanı yastığa koyduğunda aklına gelince sessizce ağlıyorsun
Bu soru hergün sorulacak mı merak ediyorum
Burda yanlış dersiniz
Ama ağlayan erkek görünce dalga geçersiniz ikiyüzlüler
Saçma bence. Erkek olup da benden daha duygusal olan arkadaşlarım vardı.
Erkek insan değil mi erkeğin duyguları yok mu
erkek belki dıştan göz yaşı dökemez ama göz yaşlarını içine akıtmasını iyi bilir.
değil..
çoğu erkek ağlamasını gizli tutar
yalannn soğan var bir kere soğan
herkes ağlar.. kimisi sesli, kimisi içinden..
Ben ağlamam gözüm ağlar..
ıyy 😕
Her ota 💩a ağlamadıkları da doğru🤧
O söz bir şarkıdan ibaret.
Aglamak sadece gozyasi dokmekle olmuyor
Gözune sigara dumani kacar aglamaz😊
Erkeklerde ağlar ama gizli gizli
erkekler insan degilmi ya
Bu tamamen toplumun yaygınlaştırdığı saçmalık
Doğru değildir, herkes üzülebilir
erkeklerde ağlar, ama herkesin yanında ağlamaz..
Ben ağladığımı hiç hatırlamıyorum
Erkeklerin ağlaması gerçek
Kadınların sahte
Ben erkek değilim o zaman
ağlar çokta şahit oldum
Asıl erkek adam ağlar
boş işlere ağlamaz fark bu
Oyle birsey yok erkekler aglar aglamak guzeldir
Hayır
Ben hep ağlıyorum
ağlar
Ağlarız tabikide
Yanlış.
Doğruymuş.
Degil.
valla ben ağlarım
hyr ağlarken gördüm
Yalan
Saçmalık
koskoca bir yalan
Doğru değil
yalnış
Zor ağlarlar
Yanlış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar