‘Erkekler ağlamaz’ diye bir söz var sizce bu doğru mu?

Erkekler ağlamaz mı? yoksa gizli saklı mı ağlarlar? Duyguları dışa vurmak kötü mü? Ağlamak insani bir olgu değil mi? Düşüncelerinizi paylaşır mısınız? 🤗

‘Erkekler ağlamaz’ diye bir söz var sizce bu doğru mu?
Cevapla