Erkekler ağlamaz, sil gözyaşını...
Kaçırma gözlerini benden suçlu, suçlu..
Erkekler ağlamaz, insanız unutma,
Sustururum zamanla içimdeki acıyı..
Gözyaşların, içimi eritiyor
Erkekler ağlamaz sevgilim sil gözyaşını..
Şu saçma kalıplardan nefret ediyorum. "Kız gibi ol, erkekler ağlamaz, kız gibi gül, kız gibi otur, çok konuşma evde kalırsın, erkekler kilolu olursan seni beğenmez..." yeter artık cidden. 21. yüzyılda hala bunların devam etmesi iğrenç
Erkekler tabii ki ağlar sonuçta biz de insanız ve duygularımız var. Bunu sadece toplum içinde ve gözle görülür bir şekilde yapmayız o kadar. Öyle olunca da kadınla erkekleri duygusuz canlılar olarak görebiliyorlar maalesef.
Hayır doğruluk payı yok. Bizim de hislerimiz duygularımız oleyo
Cevap
10Cevap
hayır duygusu olan ce avı çeken herkes ağlar
Nacizhane düşüncem insan duygularını beli etmeli yeri geldiğinde gözlerinin içi gülüp yeri geldiğinde ağlamalı
Erkek adam aglamaz agliyorsa eger vardir altinda bi ibbnelik
Erkekler ağlar. Öyle bir ağlar ki herşeyin bittiği, tükendiği andır.
neden ağlamasın erkeklerin duyguları yok mu
Aslında ağlarsa çok güzel ağlar 😊
Onu diyen yalan söylemiş
Üniversite te gidiyorum
Ağlat neden ağlamasın
Yoktur elbette
Yoktur , başka soru?
Hayır erkeklerde ağlar
Aynen robotuz biz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?