Kimi zaman, kimse bilmez belki ama çocuk gibi ağladığım zamanlarımı biliyorum, saklıyorsun haliyle utanıyorsun erkeksin ya... "Erkekler Ağlamaz" derler

Kimi zaman, kimse bilmez belki ama çocuk gibi ağladığım zamanlarımı biliyorum, saklıyorsun haliyle utanıyorsun erkeksin ya... "Erkekler Ağlamaz" derler

Ay ben niyeyse erkeklerin kendini her koşulda tutup belli bir zamandan sonra yutkunamayıp ağlamasına dayanamıyorum. Ki bence ağlarlar, onların ağlaması daha dokunaklı oluyor be. Ama her fırsatta ağlayan degil.
Cevap
5Cevap
Evet ağlarım ben
Ağlar kimsenin yanında ağlamak zorunda değil zaten
Dertleşebiliriz istersen
Tamam kardeşim üzülme sen
Kimsenin olmadığı bir yerde ağlamayı tercih ediyoruz
Ağlar duyguları olan ve dışa vurumu bu şekilde olan insanlar ağlar.
Yalann demişler..
Ağlar..
Ağlar bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?