+1 yılKendinizi amma pahalıya satıyosunuz ha. Altı üstü bir yemek yapıcaksınız. Sırtında bebeğiyle tırpan yapan kadından ne farkınız var da böyle anlamsız şeylere takılıyosunuz. Evlilikten soğutuyosunuz yeminle. Cem Yılmaz haklı anca kanepede oturup kumanda bozuldu mu aşkım dersiniz. Unutma! Sevgi emektir, fedakârlıktır. Sevgiyle kalın...
14 Yorumla- +1 yıl
Erkek yapıverse ne olur eline mi yapışır sadece erkek mi çalışıyor? Kadın işten gelsin yemeğimi yapsın, sofrayı toplasın sonra çay ya da meyve soysun. Akşamda kocasını memnun etsin. Birde çocuk varsa düşünemiyorum. Eş değil hizmetçi alın.
- +1 yıl
Hayat müşterektir. Erkek dilerse eşi yemek yaparken kendisi salatayla uğraşabilir, sofra bezi dizebilir vs. Ama siz kadınlar bu ihtiyaçları öyle abartıyosunuz ki gören dicek sabahtan akşama dek evde kendisine hamallık muamelesi yaptırılıyo eşi tarafından.
- +1 yıl
Ev hanımı değil çalışan kadınlardan bahsediyorum.
- +1 yıl
Aynı şeyden bahsediyoruz. Her neyse siz, size her dalda el atıcak bir koca bulun. İyi günler.
En İyi Cevaplar
Böyle saçma bir sebepten neden vazgeçeyim ki? Yemek ve temizlik kadın işi değildir ben ikisini de yapıyorum yeri geldiğinde.
32 Yorumla- +1 yıl
Aynen işte çoğu eş değil hizmetçi arıyor.
+1 yılAyni dusunceleri paylasiyoruz.. hayat musterrk bir kere sen kole degilsin.
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle.
yapmassa aç kalır
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
+1 yılvalla sevgilim olsun istemiyorum en kısa sürede evlilik planım var :D
ama eşim olacak kişi gerçekten cok sanslı çünkü
ben ev işi de yaptım bulaşıkda yaptım yemekte ütü de herşeyi yaptım
ne zorlama ile nede başka bişey severek yaptım
eşim yorulacaksa ben adam değilim zaten
yorulacak bir kişi varsa o da benim
ben kendimden cok eşime değer veririm zaten ben bir şekilde idame ederim kendimi :D ben evlenince hayatta en değerli varlığım eşim ve cocuklarım olacak14 Yorumla- +1 yıl
Bu tarz insanların varlığını bilmek çok hoş. Allah hayırlı eş nasip etsin. 🙏
- +1 yıl
amin inşallah sizede :D
- +1 yıl
Amin 🙏😂
- +1 yıl
:D :D
+1 yılAsla yemek yapmam ne abi? Saçmalık valla erkekler de mutfağa giriyor şu anda yaşıtım kızlardann iyi yemek yapıyorum. Kuru fasulye pilav bulgur taze fasulye ne ararsan var :D asdas da :D Ama ne biliyim o daha çok bir köle arıyor ozaman.
Hani beraber yaparız dese neysede sen yapacaksın ne?116 Yorumla- +1 yıl
Karnını doyur benden bekleme diyor 😂
- +1 yıl
Valla işin zor Allah sabır versin :D
- +1 yıl
Zor bir tarafı yok dışardan sipariş veririm istemezse girer mutfağa yapar.
- +1 yıl
:D asda sda :D sen de bari orta yolu bulalım diye birlike yapalım de. Yani sürekli yapmaz elbette de arada bir girer süprizler hazırlaması gerekli
- +1 yıl
Ne sürprizi ben iki öğün yiyorum zaten birini dışarda yerim akşam yemeğinde de basit bir şeyle geçiştiririm. Benden yemek beklemesin yeter. 😂
- +1 yıl
Ama sendede suç var ne olacak bir iki şey yapsan öyle evlilik yürür mü :D
- +1 yıl
Frütöze atarım patatesi yer 😂
- +1 yıl
Biraz hamarat ol ben geliyim eleman olarak kuru fasulye bulgur pilav sebze domates tarhana çorbaları salatalar ne ararsanız yaparım karın tokluğuna çalışırım bir köşede otururum :D asda sda :D
- +1 yıl
Bana uyar ablacım harçlığını çıkartırsın 😂
- +1 yıl
ama en az 2-3 bin isterim :D
- +1 yıl
Oldu başka isteğin 😂
- +1 yıl
Başkaaa bide çocukların bezlerini yıkamam. Bulaşık için makine isterim. O kadar bulaşık makinesinin içinde bile yatarım :D asda sd :D Şaka falan cidden işin zor umarım orta yolu bulursun ablacım.
- +1 yıl
Teşekkürler orta yolu bulanla oluruz 😂
- +1 yıl
Oda var tabiii :D Kısmetin açık olsun :D
- +1 yıl
Teşekkürler seninde 😊
- +1 yıl
Eyvallah :)
+1 yılYaparim yemek sorun yok ama cok fazla olaya gelemem
15 Yorumla- +1 yıl
Çok fazla olay 😂
- +1 yıl
Bugun yemek yap diyen sonra camasir yika der ev temizligi yap der :) yNi olay uzar gider
- +1 yıl
Erkek olmak ne güzel. Kızlar boşuna zengin koca istemiyor.
- +1 yıl
Ben her isi yaparim anneme yardim ediyorum bekar hayatida yasadim ama evlilikte bir taraf yapar digrri yer sefa surer olmamali bence
- +1 yıl
Orası muhakkak buna katılıyorum 👍
Kötü zamanda evet yaparım, ütümü de yaparım çarşaflar hariç hiç sevmem onları ütülemeyi. Yemekte yaparım, Bulaşık, çamaşır zaten makina.. Ev süpürmek kolay.. Perde asılır cam silinmez kesinlikle o işten de nefret ederim arada olsa annem kaktırsa da yapacak bir şey yok mecburen yardım ediyoruz.
her zaman yapmam sadece yardımcı olurum.
Ama şart gibi sunuyorsa o kişiyle evlenmem zaten bunları kendim yapıyorum eşe ihtiyacım olmaz o zaman..10 Yorumla
+1 yılSecimimde onemli rol oynar, bayanlar evlenmeden once boyle artislik yapar 😂 ama cocugu olunca mecbur ogrenecek ne yedireceksin cocuguna hadiiii bakalim
13 Yorumla- +1 yıl
Bilen bir eş bulursun.
- +1 yıl
Allahtan trakyaliyim da yemek yapmayi seviyor kizlarimiz
- +1 yıl
Yapan biriyle evkenirsiniz o zaman 😊
+1 yılbir erkege zorla yemek yaptiramazsin sahsen ben yapmam. ama kendi istegimle mutfaga girersem annemden bile guzel yemek yaparim 😉 tavsiyem zorlama elindekinden olma 😉😉😉
11 Yorumla- +1 yıl
Ne zorlayacağım gidene dur demem.
Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Ben hertürlü yemegi yaparim da :/
Kendi karnini nasil doyurcak bunu diyene vermem yaptigim yemegi :/115 Yorumla- +1 yıl
Yoo yapmıycam dese neden sorun oluyor kadın hep yemek yaparken sorun yok ama erkek yapacak olursa sıkıntı mı
- +1 yıl
Bir yemek bu kadar sıkıntıysa diğer ev işleri ne olacak. Nabız yokladım. Erkek kendi yemeğinden sorumlu dedim eşini doyurmalı demedim buna rağmen tepkiler ilginç. Eş alıyorsunuz evinize hizmetçi değil.
- +1 yıl
Bence kendimi ifade edemedim ama neyse...
- +1 yıl
Kadın tüm işleri yaparken sorun yok ama erkek sadece yemeğinden sorumlu olunca vay efendim öyle kadın mı olurmuş. Evet bekar yaşarken işinizi başkasımı yapıyor neden evkenince eş yaparken yardım ediyotuz yok beraber. Ben yemek yrmiycem yorgunum eve gelince dinlenmek istiyorum ya da yapmak istemiyorum ama eşim yiyecek diye yapıcam
- +1 yıl
Düşünceli eşimde yardım edicek güzel.
- +1 yıl
İfade etmek zorunda değilim.
- +1 yıl
Kendi kendine tribe girmiceksin..
Her erkegin görüsünü herkese yapistirmicaksin..
Evlenirsin yorgun olursun vs yapmazsin ben buna bisi demiyorum..
Sen sordugun soru ile yaptigin güncelleme celisiyor ondan haberin olsun diyorum sen neler tutturdun diyorsun bana..
Yorumlari begenmiyorsan altina yorum yapmazsin olur biter.. - +1 yıl
Tribe girmedim konu hakkındaki düşüncelerimi paylaştım. Yazdıklarınızdan kendimi ifade edemediğimi anladım ifade etmeyede üşendim. İfade etsem ne olacak. Ben sadece nabız yokladım. Cevaplarıda aldım. Anlayan anladığı kadar yorumunu yaptı alınacağınız bir durum yoksa söylediklerimden sıkıntı edilecek bir mesele yok.
- +1 yıl
Bende biliyorum sıkıntı yok. İyi akşamlar.
+1 yılkim yapacak o zaman, yatak odasındaki dilsiz uşak mı?
15 Yorumla- +1 yıl
Kendi yapar ya da hizmetçi tutacak maaş alır.
- +1 yıl
sen ne yapacaksın o zaman
- +1 yıl
Çalışıcam.
- +1 yıl
o zaman kılıbık bı adam bul ezik olsun
- +1 yıl
Dominant kimseye muhtaç olmayan erkek severim.
ben yaparim ona vermem kendim yerim. bu arada iyi yemek yaparim
174 Yorumla- +1 yıl
Hamaratımdır diyorsunda eşine bir kap yemek vermiyorsun 😂
- +1 yıl
Öyle erkek yok zaten bunu bilmeyen var mı 😂
- +1 yıl
Hay kodunuza 😂 Benimde yok 😂
- +1 yıl
Kendime benzeyenle evlenmeyi düşünmüyorum 😂
- +1 yıl
Mantıklı olan bu 😂
- +1 yıl
Öyleyiz nazar değmesin 😂
- +1 yıl
Maşallah bize 😂
- +1 yıl
Sen ne ısmarlıyorsun 😂
- +1 yıl
Mutfakla aram yok. Yemek yemek için girdiğim mekan. Sen yap yiyelim 😂
- +1 yıl
Yalnız yemek yememiş olacaksın işte 😂
- +1 yıl
Madem hamaratsın yapıver eline mi yapışacak 😂
- +1 yıl
Yalnız yapamıyor musun 😂
- +1 yıl
Yemek yapabildiğine emin misin 😂
- +1 yıl
İnşallah aç kalmıyalımda 😂
- +1 yıl
Babana çekmen iyi olmuş o zaman 😂 Bende babama çekmişim misal 😂
- +1 yıl
Ben Karadenizliyim ondan bu inat sanırım ya da keçi burcunda olduğumdan 😂
- +1 yıl
Koçlarda inat hiç sevmem kendimden başka inatçı birini 😂😂
- +1 yıl
Vicdansızın oğlu 😂 Bende yapan birinden isterim 😎
- +1 yıl
Havalara bak yemek yapmayı bilen tek kişi değilsin 😂
- +1 yıl
Evlen sen hamaratlığın boşa gitmesin 😂
- +1 yıl
Alamam henüz alacak yaşta değilim 😂
- +1 yıl
Aynen erken evlenmeyi düşünmüyorum. 😂
- +1 yıl
Kısmet değilmiş demek ki 😂
- +1 yıl
Bak tabi bu hamaratlık boşa gitmesin bir kızımızın yüzü gülsün. 😂
- +1 yıl
Gitmesin zaten bende onu diyorum 😂
- +1 yıl
Aman gitme 😂
- +1 yıl
Korktun mu arada kaynarsam diye 😂
- +1 yıl
Ben anormalim o zaman yalnızken daha mutluyum ben 😂
- +1 yıl
Demesene öyle durduk yere korkutuyorsun 😂
- +1 yıl
Umarım yaşım ilerledikçe değişir. Gerçek dünyayla tanışasım yok hiç 😂
- +1 yıl
Zamanla görücem 😂
- +1 yıl
Değişirsem sıkıntı yokta değişemezsem bilemiyorum 😂
- +1 yıl
Değişimden kastım hep ögrenci kalayım annem-babam her işimi yerime halletsin gül gibi geçineyim istiyorumda yaş yerinde saymıyor 😢 Bu devran hep böyke nereye kadar devam eder insan alışınca hazıra istemiyor tabi
- +1 yıl
Neden hep olumsuzsun ya 😈 Moralimi bozuyorsun 😂
- +1 yıl
Bende biliyorum ama söylemesen hazımsızlık mı çekerdin 😂
- +1 yıl
Yemek muhabbetinden nerelere geldik 70 yorum olmuş pes 😂
- +1 yıl
Aynen yavaşladı yorumu gönderemedim 😂
+1 yılkim yapacak zaten adam hep çalışıp hem yemek yapacaksa bence o evlenmekten vazgeçer. bence ara sıra bayan ara sıra erkek ve diğer zamanlarda paket servis en iyisi.
10 Yorumlabir kere yaptigim yemegi yedimi birdaha bana yaptirmaz zaten
17 Yorumla- +1 yıl
O zaman dışardan sipariş eder 😂
- +1 yıl
O da başkasıyla yerse bu nasıl evlilik.
- +1 yıl
Sen yiyorsan eşinde yer.
- +1 yıl
Abi sen bilenle evlen bir şey mi dedim.
+1 yılZaten ben yaparım da sen yapacaksın demesi ağır. Bu kadar anlayışsız biriyle ciddi bir ilişki düşünmek mantıklıca bir karar değil
10 Yorumla
+1 yılYemekleri çoğunlukla ben ve arada sırada o yapacağı için bu konu hakkında endişe etmemesini söylerdim.
10 YorumlaYemek yapmayı bırak duşunu bile ben aldırırım. Lakin böyle diyen bir kadınla olmaz
15 Yorumla- +1 yıl
Ne yapacağınızı söylediği için mi?
- +1 yıl
Anlıyorum yemek yapmalı kadın görevini bilmeli
- +1 yıl
Tabi ki
Bence sikinti yok 😋 ama sen enisteyi kandir once 😂
131 Yorumla- +1 yıl
Kanmazsa gider başkasına.
- +1 yıl
Açıkçası insanlara tahammülüm yok. İstemezse gider ben öyle yapıyorum. Niye uyum sağlayamadığım birine katkanayım ki.
- +1 yıl
Idare edilecek durum var edilmeyecek durum var. Ayrımını yapmak gerek.
- +1 yıl
Yani
- +1 yıl
Orası muhakkakta yemeği sorun eden adamla olmaz. Bunun birde temizliği var. Çocuğu var. Düşündükçe fenalık geliyor.
- +1 yıl
Bende düşünemiyorum deniz atı kadar olamadınız
- +1 yıl
Deniz atının erkekleri doğuruyor 😂
- +1 yıl
Deniz atlarına bir sor hiç merak etmedim 😂
- +1 yıl
Evet bilmeyen olduğunu bilmiyirdum bende 😂
- +1 yıl
Sosyal medyada çokça muhabbeti dönmüştü ondan şaşırdım 😂
- +1 yıl
Anlıyorum 😂
- +1 yıl
Sezaryen var
- +1 yıl
Suni döllenme ile
- +1 yıl
Dışarda yapay döllenme olacak.
- +1 yıl
Hamilelik ve doğum.
yok kendi istediği için yapar zaten evimizin yemeklerini , bence öyle olmalı -_-
20 YorumlaEe ben yapcam zaten sevmiyorum mutfağa giren erkeği herkes işine baksın
20 Yorumla
+1 yılKardeşim, vazgeçmeyiz bu tarz anlamsız nedenlerden dolayı.
10 YorumlaSenin yerine de ben sıcayim hayatın istersen derim tabi ayrilirim ama ayrılmam ya bu tiple kadın bulmuşum sukredip cekicez yapıcak birsey yok
15 Yorumla- +1 yıl
Katlanmak ilişkiyi yokuşa sürer ayrılmalısın böyle bir durumda
- +1 yıl
Kendine haksızlık etme. Allah hayırlısını nasip etsin.
- +1 yıl
Amin 🙏
Öyle iş olmaz işte. Ya birlikte yapıcaz ya da hiç yok.
10 Yorumla
+1 yılEvin hanımı olaraktan yemekleri tabi ki ben yapacağım. Eşimde bana yardımcı olacak tabi ki.
10 Yorumla
+1 yılZaten ben mutfak işlerini seviyorum onu mutfağa sokamam ki..
10 Yorumla
+1 yılyakınımda var böyle biri. çamaşırlarıda yıkamıyor. temizlikte yapmaz. çocuğuyla da ilgilenmez. madem öyle halin var niye evlendin? merhamet mi bu?
03 Yorumla- +1 yıl
Çocuk ayrı olay. Ben kadını hizmetçi olarak gören biriyle evlenemem. Benim eşim ev işinide bilecek yemek yapmayıda bana muhtaç bir eşe ihtiyacım yom benim.
- +1 yıl
evlenmeden önce beklentiler söylenirse sorun yok. sürprizlere karşıyım. dürüst olunmalı.
- +1 yıl
Bende sevgiliyken diyorum evlenince demiyorum.
+1 yılYemek Yapmayı Bilsem Cani Sağolsun
60 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBir daha evlilik düşünmüyorum :D
12 Yorumla- +1 yıl
kadın çalışıyorsa adam da yemek yapabilmeli
- +1 yıl
Bencede
+1 yılÖyle bir amiple evlenmem. L
116 Yorumla- +1 yıl
Sen hamaratsın yapıver yesin 😂
- +1 yıl
Ben yaparim zaten de sen benim hamaratligımı nerden biliyorsun 😎😀
- +1 yıl
Yeni üye değilim master olacağım bir kaç güne diyordun olmuşsun. 😂 Hayırlı olsun. Hamaratsın yapıver hani çok hamaratsın ya 😂
- +1 yıl
Master olalı 3 ay olmuştur 😎😂 tanıyamadım ama ben seni?
- +1 yıl
Hatırladım su hamaratligimaa sürekli laf eden biri vardı o senmisin?
- +1 yıl
Aynen 😂
- +1 yıl
Unutmamışsın hafızaya iyi kazınmışım 😎😀
- +1 yıl
Niye unutayım alzheimer değilim ki 😂
- +1 yıl
Uzun zaman oldu ama 😉
- +1 yıl
Uzun zaman ben bir yıl öncesini hatırlarım. Hafızam çok iyidir. 😂 Hamaratlığın gözlerimi yaşarttığından unutamamışım dememi mi bekliyorsun 😎😂
- +1 yıl
He he bak nasıl anladın unutulacak gibi değil ki 😎😂
- +1 yıl
Tabi ki nasıl unuturum 😂😂
- +1 yıl
Unutmuycan tabi 😎😂
- +1 yıl
Unutamam seni 😎😂😂
- +1 yıl
Cürürsün yoksa 😎😂
- +1 yıl
O niye 😉🤔
Gizli Üye(30-35)+1 yılbu taktiği mi deneyeceksin :D :P
15 Yorumla- +1 yıl
Hayır işten gelip yemek yapamam yorgunum gelirken bir şeyler al diyeceğim 😂
Cevap sahibi+1 yılmantıklı , nasıl ki erkekler bir araya gelip kızları tüysüzleştirmişler. biz de onlara bu şekilde yemeği kadın yapamaz ı öğreteceğiz :P
- +1 yıl
Elbette hiç kusura bakmasın. Ya hizmetçi tutacak maaş alacak ya karnını doyuracak. Kadını hizmetçi olarak gören birinin eşi olamam.
Cevap sahibi+1 yılbüyük konuşma kız sen yine de :D inşallah hepimiz için aynı dilekler
- +1 yıl
Hayırlısı olsun tabi de benim mutfakla aram yok ilerde de değişmez ondan 😂
Kişilik & Karakter konusunda 804 cevap paylaştı. Profil resmimdeki gibi mini elbise giymemi anlayışla karşılarsa yaparım canı sağolsun
00 Yorumla
+1 yılisterse çocuğu da biz doğuralım yok artık aminiyum
12 Yorumla- +1 yıl
Hizmetçi al hiç evlenip masraf yapma.
- +1 yıl
dil de pabuç gibi
+1 yılMutfak şefiyim sorun yok :)
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle vazgecerim oyle seymi olur lann derim
13 Yorumla- +1 yıl
Bende aynı şeyi derim ne demek bilmiyor 😂
- +1 yıl
Öğren bak vallaha evde kalırsin haaa
- +1 yıl
Canıma minnet 😂
+1 yılvazgecmem zaten yapiyorum
18 Yorumla- +1 yıl
Karadenizin erkekleri hamarat mı 😂
- +1 yıl
digerlerini bilmem ama ben oyleyim temizlik dail her isi yapiyorum
- +1 yıl
Maşallah 😊
- +1 yıl
malym yanlizlik
- +1 yıl
Allah gönlünüze göre versin
- +1 yıl
amin annemlerde memleket te oldugu icin hepsi bana kaldi ara sira annem yardim ediyirdu allahtan
- +1 yıl
Bilmek gerek hayat bu kimseye muhtaç olmayacak kadar her şeyden bilmelisin.
- +1 yıl
aynen oyle vallah
+1 yılYooo zaten ben yapcam😂
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evlenmem. Beraber yapmak lazım 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılcocuguda ben dogurayim mi diye sorarim
11 Yorumla- +1 yıl
Evet der 😂
Az yede hamal tut
11 Yorumla- +1 yıl
Çok kazan hizmetçi tut
+1 yılBeni aç bırakacaksa benimle niye evlendi?
044 Yorumla- +1 yıl
Eş mi arıyorsun hizmetçi mi? Eşler birbirini doyurnak zorundaysa erkek niye yapmıyor.
- +1 yıl
Ablacım tartışmayalım.
O zaman gitsin o da benim yerime askerlik yapsın? - +1 yıl
Yapar canına minnet 😂
- +1 yıl
Ciddiyetin gitti birden.
- +1 yıl
Bu vatanda sizler de yaşıyorsunuz niye sadece erkekler askerlik yapıyo o zaman?
- +1 yıl
Askerliği olay haline getiren erkek komik geliyor iyi zamanda değiliz tamamda valla ben yaparım sıkıntı yok.
- +1 yıl
Emin misin?
- +1 yıl
vatanı korumak Türkün işi mi Türk erkeklerinin işi mi?
- +1 yıl
Yaparım hoşuma gidiyor asker kadın, polis.
- +1 yıl
senin gibi vatani görevini yapan bir kız bul bana kendi yemeğimi kendim yapayım.
- +1 yıl
Nerden bulayım 😂
- +1 yıl
Ben bilmem... Beleşten vatan içinde yaşamak yok öyle.
- +1 yıl
Bir de bana hizmetçi mi arıyorsun diye soru soruyorsun
- +1 yıl
Aynen sen arıyorsun.
- +1 yıl
Beni kışkırtma git işine...
Ona bakarsan çoğu kız Türküm diye geçinir ama vatanları için naparlar hani? Yurt içinde ve yurt dışında savaşıp şehit olan askerler... - +1 yıl
O şehit askerler de sizin hizmetçiniz sanki...
- +1 yıl
Türk kadını erkeği gibi vatanına bağlıdır. Kurtuluş savaşı misal. Neyse herkes istediğini bulur. Hakkında hayırlısı olsun.
- +1 yıl
Şimdi de savaşsınlar o zaman... Ya sinir ettin beni git işine be.
- +1 yıl
Cevap verme ablam zorla mı 😂
- +1 yıl
Şimdi de savaşın...
- +1 yıl
Tamam ablam sen bedelliyi beklersin. Zor günlerdeyiz ama bu kadar korkarsan psikolojin bozulur. Allah sağlıklı ve uzun bir ömür nasip etsin.
- +1 yıl
Ben askerliği yaparım zaten... Siz kendiniz naptınız vatan için?
Sinir ediyorsun beni bir de hizmetçi arıyormuşuz defol git ya altta kalmaktan hoşlanmadığım için cevap yazıyorum... - +1 yıl
Tamam ablam sinirlenme altta kaldığın bir durum yok. Sinirlerini harap etme.
- +1 yıl
Cevap yazma lan...
- +1 yıl
Senin gibi insanlardan bıktım.
- +1 yıl
Bu benim sorum
- +1 yıl
Tamam o zaman ben de vatanı için görev yapmayan kızla evlenmem var mı diyeceğin?
- +1 yıl
Bıktığın insanlarla konuşma.
- +1 yıl
Altta kalmaktan nefret ediyorum gururlu olduğum için...
- +1 yıl
sen de konuyu saptırma...
- +1 yıl
Sinirlisin çünkü beni kızdıramadın ama benim sözlerim seni sinirlendirdi bu da gururuna dokundu ama cevap vermeye devam etmen moralini düzeltmeyecek.
- +1 yıl
seni kızdırmak gibi bir niyetim yok.
Benim gururumu incitici sözler söyledin gerızekalı aferin...
Hizmetçi arıyormuşuz güya... Bir yemeği çok görüyosa niye evleniyo ki zaten... - +1 yıl
Evlenmeyiverir olur biter.
- +1 yıl
Lan s*ktir git be...
Esas sen evlenme...
Ben istediğim gibi birini bulurum herhalde aptal. - +1 yıl
Sana evlenme mi dedim. Sen niye dediğimi yanlış anlıyorsun. 😂
- +1 yıl
Lan halen gururumu çiğniyorsun s*ktir git lan!
- +1 yıl
Küfür yakışıyor mu sana oldu mu hiç
- +1 yıl
Gururumla oynama defol git.
- +1 yıl
Gururunla oynamıyorum. Sen sinirlisin söylediğim iyi şeyleri bile yanlış anladın.
- +1 yıl
Aynen. Sen beni tahrik ettin en başta.
- +1 yıl
Hayır düşüncemi söyledim. Benim düşüncem seni sinirlendirdi. Yaşın küçük ama ilerde bu kadar kolay sinirlenmen hoş olmaz. Kimsen ailen gibi nazını sinirini kabalığını görmezden gelmez.
- +1 yıl
Hizmetçi falan aramıyorum defol git ya.
- +1 yıl
Tamam eşin yemek yapan biri olur tamam mı
- +1 yıl
Ulan git git!
yaparım yeterkı onun gonlu olsun
10 Yorumla
+1 yılöyle kızla evlenilmez
10 Yorumla
+1 yılYemek yapamayan biriyle evlilik düşünmem
10 YorumlaE kendisi ne yicek
11 Yorumla- +1 yıl
Ben ne bileyim onuda mı ben düşüneceğim çocuk mu bu
Kişilik & Karakter konusunda 443 cevap paylaştı. Öğrenmek istememesi sıkıntı..
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 671 cevap paylaştı.
+1 yılmenejerime danışmam lazım :D
10 Yorumla sorun :/
12 Yorumla- +1 yıl
Ben belirtmeyi unutmuşum sorun değil 😀
- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılAsla boyle bir kadinla evlenmem.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılağzına öyle bir sıçarımki bak nasıl yapmıyo
10 Yorumla
+1 yılne saçma bahane
10 Yorumla
+1 yılbunu söyleyen birisiyle olmam..
00 Yorumla
+1 yılneden vazgeceyımkı?
113 Yorumla- +1 yıl
Bazıları için problem bu.
- +1 yıl
yok benım oıcın sorun degıl D:
- +1 yıl
Kimseye muhtaç olmayınca insan böyle şeyleri sorun etmiyor doğal olarak.
- +1 yıl
olmamak gerekıyor bence yoksa hayatta yasanmaz
- +1 yıl
Çok haklısınız çoğu erkek bunu anlayamıyor.
- +1 yıl
bunu anlamaları ıcın hayatı yasamaları gerekıyor
- +1 yıl
Evet çoğu tek başına yaşamamış olanlar.
- +1 yıl
ben aılemle yasıyorum ama Şu an onlar yok msl 2 hafta gelmıckler ama kendı yemegımı azda olsa yaparım D:
- +1 yıl
Başkasına ihtiyacın olmadan yaşayabilmek marifet çoğu erkek bunu yapamıyor.
- +1 yıl
sanırım senınde sevdıgın ınsanla aranda sorun var d:
- +1 yıl
Sevdiğim biri yok sadece erkeklerin cevabını merak ettiğimden sordum 😂
- +1 yıl
hımm sonuc ne cıktı pkı?
- +1 yıl
Kendi karınlarını doyurmaktan acizler.
+1 yılBen yapacağım tabi
10 Yorumla
+1 yılBeraber yapariz.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılböyle bir bayanla evlenmem.
10 Yorumla
+1 yılO ne saçmalık ya :)
10 Yorumla
+1 yılgeçmem :)
10 Yorumla
+1 yılvazgeçmem :D
10 Yorumla
+1 yılgeçemem,,
10 Yorumla
+1 yılevlenmem
10 Yorumla
+1 yılBilmiyom
10 Yorumla
+1 yılYav he deyip gecerim
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar