Ağlamak insanı güçlü kılıyor! Sizce ağlayan insan güçlü insan mıdır?

Karşılaştığı en ufak bir problemde bile, ağlayan insanlar vardır. Ağlamayı "güçsüzlük" olarak nitelendirenler, ağlamazlar sırf güçlü görünmek için. Oysaki ağlamamak değil, ağlamak insanı güçlü kılıyor aslında!
Ağlamak insanı güçlü kılıyor! Sizce ağlayan insan güçlü insan mıdır?

Ağlamak stresi alır, rahatlatır, depresyondan uzaklaştırır. Ailevi sorunları bile, tek bir göz yaşı çözer. Akan gözyaşlarımızın bize getirdiği pek çok yarar var.
Sizce de; ağlayan insan, güçlü insan mıdır?

Ağlamak insanı güçlü kılıyor! Sizce ağlayan insan güçlü insan mıdır?
Cevapla