Sizce ağlayabilmek mi insanı daha güçlü kılar, ağlamamak mı?

Ağlamayan insan duygularını kontrol edebilen güçlü biri midir, yoksa duygularını net ifade edebilecek kadar ağlayabilen insan mı daha güçlüdür?
Sizce ağlayabilmek mi insanı daha güçlü kılar, ağlamamak mı?
Sizce ağlayabilmek mi insanı daha güçlü kılar, ağlamamak mı?
Cevapla