AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Katılıyorum. Ünlü şair Fuzuli boşuna dememiş tek birşey biliyorum hiçbirşey bilmiyorum
Egoistler, bilgisini kullanamayan aciz ve acuzelerdir
Deha dediyse doğrudur, nikola tesla bence ondanda büyük bir detaymış ve Einstein dan da mütevazi ve egosu azmış.
Türkiye hariç
En yüksek egoya sahip kişiler, en salklar ve en akıllılar.
Kesinlikle katılıyorum. bilen kişi er kişidir ve mütevazi olur her zaman. Çok bildiğini zanneden kişi ise fazla benmerkezci ve egoist olur.
Ömrümüz boyunca öğrenelim, okuyalım, görelim , yinede bilgi havuzunda 1 damla oluruz.
egolu insanlar bilgilerini bile kendilerine sakladıkları için bilgisizdirler
kesinlikle bilgili kültürlü insan kendini beğenme olayı olmaz doğal davranır
Bildiğim birşey varsa o da hiçbir şey bilmediğimdir...
Öğrenmeye vakit ayırdıkça egona yeniliyorsun ne güzel
Kısmen doğru bence, çünkü bildiği için ego kasanları da çok gördüm
bos teneke cok tingirdarmis. ne diyim. konusa konusa ego yapiyorlar. sonra sonerler
yok değil aslında ama ego daha bilgili olmanı engeller... yoksa her egolu insan bilgisiz değildir
Bazı başarılı insanlar da kendilerine toz kondurmuyorlar egolu tavırlar vs. Ben katılmıyorum.
Çok doğru söz.. orantılıdır boş teneke Çok ses çıkarır
Evet çünkü insan öğrendikçe ne kadar az bildiğini ne kadar aciz olduğunu keşfeder
İnsan bilgilendikçe olgunlaşır, ego denen kavram barınamaz. Einstein tespiti doğru yapmış.
Cahiller bu yüzden kendini büyük görüp herşeyi en iyi kendileri bilirler sanıyor
Kesinlikle öyledir egoist insanlar hep kendi kararlarını düşündükleri için dogru ve yararlı farklı bilgilere kapalidirlar kendilerini bencil oldukları için gelistiremesler oldukları yerde sayarlar
Kesinlikle katiliyorum. ulkemizde maalesef sunduklari seyler bikac tarihi anektoddan ibaret olan egoist devlet tarihcisi topkapi sorumlusu tarihciler goge cikariliyor maalesef
Sanmıyorum. Bu sözü söyleyen Dünya'nın en zeki adamlarından biri ve bu söz egoizm göstergesi. Ki egoist sayılırım ama bilgi dağarcığımı sınayabilecek çok fazla insan yok çevremde.
o zaman ilber oltaylı cahilin dört nalla gidenlerinden 🤔
"cahil cesareti" deyimi de buradan geliyor. Bilse o kadar cesur davranamaz.
Bence egosu öne çıkmış insan bilgisinin dışında hareket eden insandır
Cahillik gibi
Eğitimle cahilliği yeneceklerini sanıyorlar
Alakası yok. Bu tamamen kişinin karakterine göre değişen bir durum.
Bilgi birikimiyle, ego farklı kulvarlarda. Ego'yu yenmek için manevi yönde gelişmeli insan.
Çok bilmişlik taslayan biri kendi cahilliğini örtbas etmeye çalışır.
Egoist ne abi herkesin dilinde bu var şimdi de bu çıktı meydana... Bu nasıl olgunluktur.. bu nasıl zihniyettir.. anlamadım harbi bazen insanlar sıkıcı hale getiriyor.
Ego mu yoksa kendine güven mi dersiniz orasını pek bilemeyeceğim ama zeka kapasitemin ileri bir aşamada olduğunu şüphesiz söyleyebilirim.
Ego eğer kibrin yerine geçerse belki bu söze katılabilirdim egolu olmak insanların sanıldığının aksine iyi birşeydir.
Bilgili olabiliyor bazıları ama genelde her konuda bilgili ve iyi olduklarını sandıkları için hep altta kalmaya mecburdurlar.
Ağaç , meyvesi olunca başını aşağı salarmış atasözümüz var.
Çok bilip umursamaz hayat süreceğine az bil mutlu ol demek istemiş einstein amca :D
Einstein zamaninda egomu vardi bea yeni terim bunlar 😌
Albert reyize kesinlikle katılıyorum. Örneklerini ülkemizde çünkü çok gördüm.
Çok teknik bakmıyorum egoya egoistim ama zeki değilim
egoistliyi biraz açmak gerekiyor aslında kendi kurallarını koyanmidir yoksa baskı altında kendi kurallarını kabul ettiren mi
Bu geçerli bir kural bence kesinlikle x. ego=y/bilgi
ancak x ve y değişkenlerinin aralıkları her insan içi farklı
bilgili insanlar hep kulaktan duyma bilgi ile konuşur ondan dolayi ki egolu insanlar daha az bilgilidir ve bos konusurlar.
Vallaha o iş biraz karışık. Bazen kedi olmak istersin bırakmazlar üzerine gelirler insandada peygamber sabrı yon hemen aslan olabilir.
Ego arttıkça insan nasılsa ben biliyorum havalarına girip daha az sorgulamaya, daha az araştırmaya başlar.
Oysa ki bilmediğini bilmek en önemli bilgidir.
Bence egoist insanlar az ya da çok bilgili değildir, eksik bilgilidir.
bilgi seviyem arttıkça egom da düşme ya da azalma olmaz sadece egomu bir kenara bırakırım
Öyle
Öğrendiğimiz her yeni bilgi ne kadar cahil oldugumuzun kanıtıdır
senin EGON benim LEGOM olur😉 Deriz bizde o zaman cahillere😒
ego yığını olan insanlardan oldum olsa nefret ediyorum
valla bende egoluyum ama övündüğüm şeylerde gayet iyiyim
Bilgiyi bilmem ama ego ve kibir sahibi insanlar ahmaktır.
Ama bunları özgüvenle karıştırmamak lazım
hayır bazen çok bilgisi olanlarda da ego tavan olabiliyor
İlgisi yok. Ne profesörler var egodan geçilmiyor. 😊
Unutma,
Özgüven, tecrübe ile artar,
Ego, cehalet ile…
Tecrübeyi yıkamazsın,
Ama ego anında patlar!
Cok yuksek basariya sahip cok fazla sahis biliyoruz zeki ve perfect 💯 egoya sahip. Uzulerek soyluyorum ama enistein bu bu teorisi tartismaya acik gibi.
ben ayşntaynın yanlışını görmedim adam haklı beyler
Bazıları için bazıları için de değil 😊 İbrahimoviç mesela ya da Robert Downey Jr 😏😎
albert dayiya katılıyorum hayat tecrübesi yaşanmışlıklar ve dahası
O kadar güveniyorlardır ki egoist insanlar, eksiklerini hatalarını göremeyecek kadar kördür.
yoook çok bilgili insanlarda da ego sahibi olabiliyor
albertin dediği bilgi seviyesi çok yükseklerde oraya gelene kadar ki duruma uygun değil bu söz
Aynen öyle...
Lucy filminde dediği gibi bilgelik değil cehalet kötü.