Kendini beğenmiş ve egosu yüksek insanlar sizce bilgisiz insanlar mıdır?


Kendini beğenmiş ve egosu yüksek insanlar sizce bilgisiz insanlar mıdır?

Bir arladaşım vardı her ortam da ön planında olmaktı amacı. Cafeye falan gittiğimiz de insanlarla bakışıyordu hep yani iki kızın cafeye gitme amacı oturup sohbet etmektir dimi? Ama o sigarayı çok farklı içiyor cafe deçalan şarkıya eşlik ediyor geleni geçeni kesiyor ve yanımızda biri ya da birileri olduğunda beni eziyordu m*l falan diyordu, ki bunları zerre takmıyordum sonra Einstein'ın bu sözüni gördüm ve ona bilimle, dinle veya derslerle ilgili sorular sormaya başladım arada bir. Ben ne biliyim ya, kızım m*lmısın, aptal aptal sorular sorma diyordu. Hiç birisine cevap veremiyordu. bir gün arkadaş ortamında otururken bir kaç soru bulmuş aklında da tutamamış kağıda yazmış bana soruyor bende cevaplarını verdiğimde kesin ezber yaptı m*l çünkü bilmez diye gülüyodu. Yani hep eziyodu beni, ben daha güzelim kafalarına giriyordu. şu an açık öğretimde aynı sınıftayız maalesef ve konuşmuyorum. Sınavlarda hep kopya çekiyor ama hala milletle bakışıyor sevgilisi varsa aldatıyor haberlerini alıyorum malum aynı sınıftayız. Sizce bu koz egolu mu yoksa artık çıtayı yükseltmiş mi?
Kendini beğenmiş ve egosu yüksek insanlar sizce bilgisiz insanlar mıdır?
Cevapla