
Bir arladaşım vardı her ortam da ön planında olmaktı amacı. Cafeye falan gittiğimiz de insanlarla bakışıyordu hep yani iki kızın cafeye gitme amacı oturup sohbet etmektir dimi? Ama o sigarayı çok farklı içiyor cafe deçalan şarkıya eşlik ediyor geleni geçeni kesiyor ve yanımızda biri ya da birileri olduğunda beni eziyordu m*l falan diyordu, ki bunları zerre takmıyordum sonra Einstein'ın bu sözüni gördüm ve ona bilimle, dinle veya derslerle ilgili sorular sormaya başladım arada bir. Ben ne biliyim ya, kızım m*lmısın, aptal aptal sorular sorma diyordu. Hiç birisine cevap veremiyordu. bir gün arkadaş ortamında otururken bir kaç soru bulmuş aklında da tutamamış kağıda yazmış bana soruyor bende cevaplarını verdiğimde kesin ezber yaptı m*l çünkü bilmez diye gülüyodu. Yani hep eziyodu beni, ben daha güzelim kafalarına giriyordu. şu an açık öğretimde aynı sınıftayız maalesef ve konuşmuyorum. Sınavlarda hep kopya çekiyor ama hala milletle bakışıyor sevgilisi varsa aldatıyor haberlerini alıyorum malum aynı sınıftayız. Sizce bu koz egolu mu yoksa artık çıtayı yükseltmiş mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar