Özguvenim yok. sosyal fobim var. kendimi ezik ve mal gibi hissediyorum. bunlari da icimi dokmek icin yaziyorum.😑😟?

Benim sosyal fobim var. cekingenim.özguvenimde yok. napicam bilmiyorum. boyum 1.62, kilom 50. Ama kemdimi sisman hisaediyorum. zaten sismanim. hic kisisel bakimima ozen gostermiyorum. birisi sunu der diye saclarimida acmiyorum. hep at kuyrugu yapip gidiyirum okula. zaten okulda cik sessiz biriyim. soguk duruyorum. kimse yanima yaklasmiyo cok sikiciyim bir de. mal mal hareketler yapiyorum. hep hayallerde yasiyorum. artik benimde hayata karsi bir durusum olsun.özguvenli olayim. bir konuda konuscak bir fikrim olsun istiyorum. birsuru arkadasim, cevrem, iyi dostlarim olsun istiyorum.2- 3 tane yakin arkadasim var. ama onlar da hep isi dustuklerinde ariyor soruyorlar. hatta 1 tanesi beni kullaniyor resmen. ama bn bisey demiyorum. bir de cok yalanci.😨 sikildim artik hayattan. bir de hep ezilmekten...
Özguvenim yok. sosyal fobim var. kendimi ezik ve mal gibi hissediyorum. bunlari da icimi dokmek icin yaziyorum.😑😟?
Cevapla