Bir kız gördüklerinde ya da bir kızdan hoşlandıklarında karakteri birden değişen, yapmayacağı davranışları yapan ve olmadığı biri olan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz? Kızlara çekici geliyor mu sizce bu #Wimpy
Bir kız görünce karakteri değişen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
yemin ediyorum bıktım usandım bu tiplerden. yahu arkadaş biz senle yıllardır arkadaşız. daha hayatına dün girmiş bir kızı nasıl seçebiliyorsun? yani bu kadar mı abazasın? hadi böyle bir şey oldu ben mi çok salağım mı ki seninle bunca yıl arkadaşlık yaptım?
zeka geriliği var beyinleri yerine şeyleri çalışıyor anlamıyorum bu kadınların kölesi olan erkekleri ben umursamaz takıldıgımdan mı neden bilmiyorum çogu kız benim pelşimde koşuyor
Karakterleri oturmamış olduğunu ya da evrimini tamamlamamış bir erkek türü olduklarını. Helede bunu sevgilisi ya da eşinin yanında açık açık yapanları hiç güzel karşılamıyorum. 👎
ama şimdi şu karikatürdeki adam da yanındaki kadınla birlikteyse, hayatında kız görmemiş demektir :) ayaktakini kim görse saygı duruşuna geçer. adamın suçu yok :) tek suçlu oturan kadın :)
En İyi Cevaplar