Annemden az birşey öğrendim ve kendime atkı yapmaya başladım :D Sizce nasıl? 


Güzel olmuş ayol. Eline sağlık. Ama rengi beğenmedim ya.
Gri iyidir.
Yeşil gördüm ben böyle çamurumsu bir yeşil o. O
Yoo :D Saf gri o
Bende şarap kırmızısı örüyorum bitane ombreli çok hoş oluyor
Erkeğin elinden çıkma bir örgüye benzemiyor ama😂😂
Allahallah :D
Ben de sevgilime siyah beyaz boyunluk örmeyi düşünüyorum
Cevap
3Cevap
Vayy ben bile bilmiyorum tebrikler bana da örer misin diye soru sormak istedi genç kız 😂
Örerim :D İki model öğrendim. Atkı mı istiyorsun şapka mı? Sjdj
Şükür ki annem seni tanımıyor beni kesin vururdu 😄🔫
Sjnsnsjsk
Keske bir ters bir düz yapaydın ya da selanik 😉
Maşallah oğlumuz da pek hamarat sjdk
Jsnsjsksk
Tamams sjjsjsks
Örme konusunda ciddiyim kargoyla gönderebilirim sksjsjksk
Pki jsk
top yumuşak diye düşünürüm
Senin düşüncen. Bunda özgürsün.
Bana da bir içlik örüver sana zahmet :D
Sssjjjsdks
Fazla örme gardaş söz olur 😂
Idk.
Guzelde birak annen yapsin abi
Her şeyi onlardan beklememek lazım.
Bence çok kadınsı. Neden örgü örüyon ki zaten. Hem onu ebemde örer
Kıskanma canım sjjs
Samet sana demedim
Vay be. Değişik örneğin varsa at :D
Helal olsun. Ben bile bilmiyorum :)
Vay be ben bile oremiyorum helal olsun
Ahahaha havalı 😂😂😂
Helâl kardeşim 🙂
Saçmalık diye düsünürum ya da işsiz diye
Allaha şükür bir işim var. Bence saçmalık değil meditasyon gibi düşün.
Ben bunu seçtim?
Helal olsun
el isi iyidir
Harika
Ev erkeği
Güzelll
Bana da ör
Ne istiyorsun? Atkı şapka? Sjjsjd
Patik :D
Oo daha o level a gelemedim :D
Öğren
Tamam.
😂😂 tı tı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar