Özgüvenim yok nasıl aşarım çıkamıyorum bu durumdan doktora gitmelimiyim arkadaşlar lütfen yardım edin?

Arkadaşlar hiç özgüvenim yok arkadaşlarımla konuşurken bocalıyorum saçma konusuyorum bir ortama giremiyorum özellikle kızlara karşı çok çekingenim bu nedenle hiç sevgilim olmadı umutsuzum bazen kendime soruyorum neden böyle diye ama bu sorunun cevabını hiç bulamadım artık sıkıcı olmaya başladı 25 yaşındayım hala sevgilim yok bakmıyorum bile kızlara utangaçlık diz boyu çalıştığım işyerindede. Bunu belli ettim dalga konusu oluyorum çirkin biri değilim çok yakışıklıda değilim olmuyor bişeylerin olmasını istiyorum lütfen değerli seviyeli yorum yaparmısınız şaka yapmıyorum yani yetişme tarzından mı böyleyim karalter zayıflığı mı bilmiyorum Neden böyleyim?
Özgüvenim yok nasıl aşarım çıkamıyorum bu durumdan doktora gitmelimiyim arkadaşlar lütfen yardım edin?
Cevapla