AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Beni Kabul Eden Böyle Eder Bende Onu Oyle Kabul Etmısım Ki Arkadaşım Olmus :))
insanı her şeyiyle kabul edeceksin.. (sana meydan okumuyorsa) insan insansa görüşü tersmiş ne farkeder
sosyal hayatımda siyasi görüşümle var olmadığım için kimsenin siyasi görüşünü de sorgulamam mevzu etmem
siyasi görüşü beni ilgilendirmez tabi vatan haini olmadıkça herkes özgürdür
akp li kim var kim yok çıkardım hayatımdan iyi niyetli insanlar olmadıklarına kanaat getirdim.
Evet ben varm, Terörist i savunuyorsa uzaklaşmak normal değilmi _?
Herkesin görüşüne saygı gösteririm. Lakin karşı taraftaki kişi benim özgür irademe hakaret ediyorsa işte orda durucak. Yoksa durdurmasını bilirim
var burda var hemen hemen 8,10 tane eksican taktım onların adını... biz bozulmuyoruz onlar bozuluyor :))
Geçenlerde bir arkadaşımın Gezi Parkı hakkındaki bir yorumunu duydum.Soğudum gerçekten.
Doğrudur :)
Akp li olan kimseyle arkadaş olmuyorum.
Okadarda değil :) Ciddimisin?
Gayet ciddiyim.
hayır. benim görüşümü kabullenmeyecek kişilerle arkadaş olmam zaten. akrabalıkta da biraz soğukluk olur arada ama yine akrabadır :/
Görüşünü kabul ediyo ama diyelim ülkücü? :)
e var zaten az da olsa
He iyi ozaman :)
Varsa Geri zekâlının önde gideni bayrak taşıyanıdır.
Maalesef çok var ama :/
var hep din ve siyasi gorusten uzaklastim arkilerden
En yakınım olsun benim siyasi görüşüme karşı olsun olablr ama saygısızlk yapsn uzar, yol alır gider :)
ben onlara sırt çevirmem ister akp li ister chp li ister mhp li olsun ama benim siyasi görüşüm yüzünden onlar beni istemiyorsa bende onları istemem
bu yaşananları normal karşılayan, tepki göstermeyenler insan değildir. siyasi görüş olarak değilde insan olmayan kişileri hayatımdan çıkardım.
Sürekli yanımda Başbakan Erdoğan'ı falan överse sürekli konuşmalarımıza dini karıştırırsa ırk muhabbeti açarsa bıkarım
tartışmayı bılmıyorsa evet boşbeyinilerle işim olmaz
Dayımdan nefret ediyorum.
Polis ve akp'li. Sevmiyorum artık onu!
Ülkücülerle anlaşamıyorum. Arkadaşlık başlamadan biter genelde.
Nedenki? :)
Sürekli bir asarım keserim havaları var. Her iki cümleden biri beylik laflar.
Hangi konudan bahsedersen bahset, konuyu hemen siyasi mevzulara getirmeleri vs
Çok var. Anlaşamıyoruz işte.
Günümüzün gençleri öyle evet malesef.. Çoğu Ülkücülüğün anlamını bile bilmez..
O, onların sorunu hafız. Benden uzak dursunlar.
olmaz mı hiç ya! Her koyun kendi bacağından değil bu mevzular. Yanlış düşünen biriylede papaz oluyoruz sonunda
evet ben .. bir çok kişiden soğudum bu olaylar olmasaymış içten içe bizden nefret edenleri farkedemeyecektik !
saygı da duymuyorum artık onlara 1 kuruşluk değerleri yok .
Olay ileri boyutta desene :)
eşşeğe haddinden fazla değer verirsen kendini yarış atı sanarmış diyorum ve bir kaç çapulcu için çenemi yormuyorum :)
Çapulcu lafı buda ayrı bir konu :) Bu ara moda :)
dalkavuklarla iletişimi kesiyorum
ayne aynen sinir bozucular.
herkesin görüşü kendine derim
En güzeli derim :)
var ama uzaklaşmadım,çünkü saygısızlık yapmadık..ne o,ne de ben.
insanlık başka sey dünya görüşü başka sey yanlş bnce benım sınırlrım belli vatan bayrak namus
siyasi ve takım yüzünden çok kavga ettim yne olsa yne ederm
teyzemin kocasını dövecektim iş oraya kadar geldi dayım girdi araya beni alıp götürdü
benimle aynı fikri paylaşıp da beni fikirlerimden soğutmuş olan arkadaşlarım bile var sen ne diyosun
Hayır tercihlere saygı duyarım.
Hayir ya gorusune saygi duyarim..
Zaten aynı görüslerimin uydugu insanlarla iyi anlasıyorum arkadas oluyorum. Faşoları sevmem.
komünistler hariç bir çok görüşe sdaygı duyrm panpa. sağcı arkadşaım dolu beni birlikte cumaya gidip bedava lokum yiyoz
ben kemalistim erkek arkadaşım sağcı biraz kötü oluyorum ama sorun değil
O ilişki bitecek :( çok üzgünüm. Ben bu kadar deneyim yaşadıktan sonra bunu söyleyebilirim sana.
ben düşüncemi asla değiştirmem. hayırlısı olsun ne diyim
Olmadı bu hükümet yüzünden olacak maalesef
Ne dim ülke karışık..
Chp li bir kankim vardı artık yok .
Nedenki noldu? :)
O kafa yapısıyla olmuyor akp nasılsa chpde o benim için :/
Mhp lisin sanırım :) Akp Chp arasında çok çok fark var yahu :)
Hahaha ne mhpsi yemin ediyorum cok komikti
neysin o zaman
Sosyal demokrat
Silenler oldu.
Dorumu sence? Hani snde anlaşamam istememmi dersin
İnsanları siyasi görüşlerine göre yargılamam keyifleri bilir.
Nefret soylemi olan kimseyi yakinimda bulundurmam.
o insan arkadaşım olamaz zaten büyük olasılıkla.
saygısızlık yapandan uzaklaştım diğer türlü hayır
aşırı siyasetciyimdir . yaparım.
7 senelik iliskin bitti
Üzüldüm kşke siyasete grmeseydiniz
Keske ama sonuna kadar türkesciyim ... Ayrilali 1,5 sene oldu ama onu unutamadim halen
eveet kuzenime gicik oluyorum mesela
Nefret ettiriyorlar ewet
çok radikal ise olabilir...
Ak partili bir kız vardı tekmeleedimm
:)abicik?
:)teşekkür ederim..iade i ziyaret yapim bari:)+
Hayır olmadı ama
bazen cok itici olan var
tabi ki tüm akplileri sayfamdan sildim...
hayır.böyle bir şey yapmam
Rahatsiz edici derecedeyse evet.
Evet ..
gerektiği yerde sktri çekerim:D
Arkadaşlarımdan soğumadım.
Sevgilimden ayrildim