İnsanlar en çok neyi eleştiriyorsa kendilerinde de o özellik oluyor. Ya sonradan ya da o an. Bu niye böyle?

Siz ne düşünüyorsunuz? Bu dünyanın düzeni biraz ilginç değil mi?
İnsanlar en çok neyi eleştiriyorsa kendilerinde de o özellik oluyor. Ya sonradan ya da o an. Bu niye böyle?
Cevapla