Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Çünkü bende bilmiyorum mesela kız hep bana kızardı o kim bu kim derdim fikrini hayır tanışma derdi öyle konuşulmaz derdi ne oldu ben dedim ki kurtulamıyorum oda dedi ki acıyorum bu çocuğa haberin olsun numarasını aldım sonra şok sevgili oldular beni iki kere tehdit etti aramızı bozmaya çalıştı sonra ne olduysa ayrıldılar başkasını buldu sonra çocuk onu terketti sonra yine buna geri döndü çünkü konuşuyorlardı demek ki onu kandırmış bilmiyorum belki de çünkü ne olduysa biz arkadaşlığı bozduk bu yine geldi demiştir üzülme intikam alalım ondan ve çocuğa demiş onun yüzünden aramız bozulduğunu ki bana tuzak da diyor ki benim yüzümden mi? arkadaşınla aranız bozuldu dedim ki sen kimsin senin yüzünden olacak çünkü evet ilkten öyleydi ama sonra değişti kazık attı başka beni kaale almadı burada bitti üstüne zaten bu çocukla evlendi ve Allah'tan ettiğini bulmuş doğruysa yani benim arkadaşım tam rahatsız Allah kurtardı Allah'a şükürler olsun
Bir insan en çok neyi yargılıyor, karşı çıkıyor, eleştiriyorsa kendisi gizli saklı bir yerlerde aynısını yapıyordur. Kendisi bu kadar çok eleştirince “aaa bu, buna çok karşı asla öyle bir şey yapmaz, ne kadar düzgün bir insan bak“ denecek sanıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Büyük konuşuyoruz jxjsjs Yaradan da illa imtihan edecek
Hayatın tükürdüğünü yalatma şekli işte :D
Başınıza gelmesini istiyorsanız atıp tutun sallayin muhakak gelir
Bu sefer oldu 😃
İkna olduysan sorun yok :D
Çünkü bende bilmiyorum mesela kız hep bana kızardı o kim bu kim derdim fikrini hayır tanışma derdi öyle konuşulmaz derdi ne oldu ben dedim ki kurtulamıyorum oda dedi ki acıyorum bu çocuğa haberin olsun numarasını aldım sonra şok sevgili oldular beni iki kere tehdit etti aramızı bozmaya çalıştı sonra ne olduysa ayrıldılar başkasını buldu sonra çocuk onu terketti sonra yine buna geri döndü çünkü konuşuyorlardı demek ki onu kandırmış bilmiyorum belki de çünkü ne olduysa biz arkadaşlığı bozduk bu yine geldi demiştir üzülme intikam alalım ondan ve çocuğa demiş onun yüzünden aramız bozulduğunu ki bana tuzak da diyor ki benim yüzümden mi? arkadaşınla aranız bozuldu dedim ki sen kimsin senin yüzünden olacak çünkü evet ilkten öyleydi ama sonra değişti kazık attı başka beni kaale almadı burada bitti üstüne zaten bu çocukla evlendi ve Allah'tan ettiğini bulmuş doğruysa yani benim arkadaşım tam rahatsız Allah kurtardı Allah'a şükürler olsun
Bir insan en çok neyi yargılıyor, karşı çıkıyor, eleştiriyorsa kendisi gizli saklı bir yerlerde aynısını yapıyordur. Kendisi bu kadar çok eleştirince “aaa bu, buna çok karşı asla öyle bir şey yapmaz, ne kadar düzgün bir insan bak“ denecek sanıyor
Sigmund Freud da ayni bunu demiş.
Kankim zaten o benim. İnsanları beraber izlerdil
Kankan 1939 da öldü maalesef 😂
Evet😔 ben reankarne olup döndüm o gelmedi
O akıllı davranmış gelinecek zaman değil 😃
Olsun heyecan iyidir
O zaman daha iyi reankarnelere