Dünyanın kötü iğrenç bir yer olduğunu düşünüyor musunuz?

Herşeyin maddiat olduğu geleceğin gittikçe zorlaştığını düşünüyorum. Tabiki dünyanın güzel yönleride var. Bunları görmek için insanlara yardım ediyorum benim gibilerin olduğunu düşünüyorum.
Dünyanın kötü iğrenç bir yer olduğunu düşünüyor musunuz?
Evet çok berbat bir dünya
Hayır bir kaç çürük elma var diye ağaç kesilmemeli
Farklı düşünüyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dünyanın kötü iğrenç bir yer olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla