Ülkede bır kısım insanın çok çok kötü olduğunu düşünüyorum sizce?

Bence kötü insan sayısı çoğaldı ve deccallik derecesinde özellikle kizlar soruyor da tespit ediyorum ve Instagram yorumlarinda akıl almaz düşünceler var eğitimsizlik mi yoksa başka biseymi bilmiyorum ama cidden bişey yapılması gerek bence artık eğitimimi veriliyor ne yapılıyorsa

Ülkede bır kısım insanın çok çok kötü olduğunu düşünüyorum sizce?
Cevapla