İyice dibe vuruyorum. Yalnızlaşıyorum. Canından çok sevdiklerim beni yanlis anlıyor surekli. Ne yapmalıyım?

Kimliğimi ifşa ederek soruyu soruyorum. Beni bilen çoktur sitede. Küçüklüğümden beri çok kötü olaylar yaşadım. Acılarla bir hayat...
Hayata tutundum sürekli. Tek başıma birçok şey başardım. Ama bir türlü mutlu olamıyorum.
Canımdan çok sevdiğim. bir insan beni yanlış anlayinca saatlerce uyuyamıyorum.
Çevremde hiç sevilmeyen birisiyimdir. Sürekli bana karşı bir cephe vardır.
Artık yoruldum, yıprandım, yalnızlaştım. Şu koca hayatta tek başımayım. Bir yere kadar artık.
İmanim, inancim. gitgide yok oluyor. Hayatın bir anlamı kalmıyor.

Sevdiğim insanlara çok değer veriyorum. Onlar bana o değeri veriyor mu diye soruyorum ama cevabinida onlardan aliyorum.
Hayatta bir amacım kalmadi.
En azindan sevdiğim. insanlardan kendimi nefret ettirip tamamen kendime çekilip, yalnız başıma bu dünyadan sebepsizce çekip gitsem mi diyorum.

İyice dibe vuruyorum. Yalnızlaşıyorum. Canından çok sevdiklerim beni yanlis anlıyor surekli. Ne yapmalıyım?
Cevapla