Yalnızım. Mutsuzum. Bu durumdan kurtulabilir miyim bilmiyorum. Ne yapicam?

Çevrem hep 4-5 arkadaştan ibaret olmuştur. Şimdiyse onlar bile yok. Ne arkadaş ne kuzen ne sevgili. Depresyonda hissediyorum. Ağlamak istiyorum sürekli. Sırf yalnızlıktan yıllardır 1 kişiye takıntılı şekilde bağlandım. Beni hep üzdü. Az önce bile. Bugün ne mesajlastik ne konustuk. Arayım dedim 1 dk zor konuştu ve kapattı. Canım acıyo. Kendime çok öfkeliyim bu halde olduğum için. Ne yapicam :(
Yalnızım. Mutsuzum. Bu durumdan kurtulabilir miyim bilmiyorum. Ne yapicam?
Cevapla