Aşırı yalnızım ve bundan kurtulamıyorum, sizce ne yapmalıyım?

Aşırı yalnızım ve bundan kurtulamıyorum. Kendimi insanlardan daima izole ettim ve çok insan seçtim. Bazen düşünüp neden bir arkadaş grubum yok diye kendime soruyorum. İnsanlara güven duygum zayıf ve mesafeliyim. Yara almamak için çok seçici davranıyorum. Erkeklerle zaten pek aram yok yani sevgililik vs ilgilenmiyorum. Arkadaşlık, sohbet ve muhabbet duruma göre olabiliyor. Özellikle internetten sohbet edebileceğim insanlar oluyor. Sarıyor ama bir yere kadar devam ediyor neticede ve gerçekte yine arkadaşsız oluyorum. İnsanlarla sırf yalnız kalmamak için arkadaş olabilen birisi değilim. Baştan uzak durdukça da bir daha aynı ortamda aynı insanlara yakın olamıyorsun. Yeni çevrelere girerek belki... Sorun şu ki çoğu şey ilgimi çekmiyor. Ben daha kendi halimde takılarak ve bir şeyler okuyarak, dinleyerek ve öğrenerek takılıyorum. Kimi zaman insanların arasına karışmak istiyorum ama olmuyor. Bu durumu çözmem lazım. Neden böyleyim sizce? Kendi kendimle olmak iyi geliyor ama nereye kadar? Selam vermek bile bir şeydir ama ben hiç ilgilenmiyorum. Bunu çözmeliyim.

Aşırı yalnızım ve bundan kurtulamıyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla