Ben anket sonucunu dünden biliyorum zaten ama kızlara ışık tutalım :)
A)
B)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gamer kızlar çok beceriksiz abi ya :( oyunlarda bana hep kaybettiriyorlar. Takımıma kız geldimi çıkıyorum hemen.
Gamer kız. Ben zaten çatişmali oyunlari fifa pes severim ve kendimi bildiğim bileli oynarim
Oyuncu bir başkadır. alış veriş yapan kız boştur.
Cevap
6Cevap
İlk oynadıgım oyun s4 tu. Yarısma olmustu ve 2. ci olmustuk hıc unutmadıgım bı anımdır :D
erkekler istemiyor diye alışveriş yapmaktan vazgeçecek değilim
Gamer kız abi helede pes oynamasını iyi bilen kız 😄
B dedim. Kız narin olur hanim hanim olur alışverişi sever gezmeyi sever. Erkek erkek gibi davranan kızı sevmez seviyorsa ip. nedir bu kadar.
Gamer kız! Miss gibi oyunlar...
Bilgisayar oyunlarını çok seven ben A diyorum :)
Kesinlikle gamer kız.
gamerrrr :D
C ben
Mantı yapan hatun
Tartismasiz Pelinsu
A babyboy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar