Ben öyle olduğumu düşünüyorum, arkadaşlarımın hem iyi günlerinde, hem kötü günlerinde her zaman yanlarındaydım.



Kankani bulup sorarım bak 😃
Ayranim ekşi, diyen olur mu Hâtun hiç?
Elbettr herkes, ben mükemmelim, der.
@GS-90 dök kız şunun kirli bitli çamurlu çamaşırlarini ortaya 😂
@GS-90 vay arkadaş ya
Ne umutlarla etiketlemistim halbuki 😃😂
Evet oylesin iyiki varsin 😉
😍😘
Hiçbir işe yaramıyor o yüzden kendi kendine yetebilmeyi öğren ve benliğini kaybetme.
aynen canim..
sagol bebek :)
Cevap
25Cevap
ben iyi gün değilde sadece kötü gün dostu olduğumu düşünüyorum çünkü iyi gününde aramayan herkes kötü gününde beni arayıp dert yanıyo :)
Sen Tek Basinasin Bunu Unutma.!! Hem Iyi Gunde Hemde kötü günde
İnsanların üzüntülerineortak olmak kolaydır.. önemli olan sevinçlerine ortak olabilmek ki bu sağlam bir karakter ister...
Evet kesinlikle öyleyim; öyle olduğumu da söylüyorlar.
Ben kötü gün dostuyum iyi günler de bizi arayayan olmaz
Bu degerse iyi gun kotu gun farketmeksizin yaninda olurum tabiki. Ki oldumda
Arkadasima sordum oylesin dedi insallah oyleyimdir 😂😂
Benden dost most olmaz..
Gerçi bir . okta olmaz..
Kimsenin iyi gününde yanında olmam..
Ne zaman kötü günü varsa işte o zaman olurum..
soruyu okuduktan sonra şöyle bır etrafıma baktım ıstemsızce
Normalde öyleyim ama feci ihmal edip hala vicdan azabı cektigim arkadasım vardır
iyi günlerinden çok kötü günlerinde yanlarındayım insanların..
Iyı ya da kotu gunlerınde ınsanların yanında olmam tarzım değil
Ben sadece kötü gün dostuyum
Iyi günlerde pek hatirlanmam.
Sadece gerçek dostlarımın iyi ve kötü günlerinde yanında olurum.
iyi günlerde çok fazla bulunmuyorum.
Ben de öyle olduğumu düşünüyorum.
ben öyleyimde değer bilinmiyor
düşünmüyorum,
Evet tabikide :)
Benden bisey beklemesinler
Sadece 1 arkadaşım var
kesinlikle
Ben değilim
kesinlikle
Düşünüyorum
Dostum yokki
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar