Bir insana alışmamak için ne yapmalı veya yapmamalı?

Bir insanla tanışıyorsunuz, kaynaşıyorsunuz, sohbet, muhabbet güzel, gayet samimi ama bir gün birden gidiyor ve arkasında bıraktığı onunla konuştuğunuz zamanlardaki boşluklarda içiniz bir garip oluyor. Buna kısacası " alışmak " diyelim. Bunun önüne geçmeyi beceren var mı? Ne yapmalı?
Bir insana alışmamak için ne yapmalı veya yapmamalı?
Cevapla