Kabullenmek zor mu? Yoksa insan alıştığı durumlardan kolay vazgeçemiyor mu?

Tolstoy diyor ki:

“Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.”
Kabullenmek zor mu? Yoksa insan alıştığı durumlardan kolay vazgeçemiyor mu?
Cevapla