İçine kapanık insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Geçerken yüzünüze bakmıyor, kimseyle konuşmuyor, kendi dünyasında yaşıyor, içine kapanık... Böyle insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
İçine kapanık insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla