Herkesin karakteri farklı olsa da kimseyle konuşmayan içe kapanık insanlar hakkında ne düşünürsünüz
2 ay
Herkesin karakteri farklı olsa da kimseyle konuşmayan içe kapanık insanlar hakkında ne düşünürsünüz
Yapı öevre itbariyle öyle ama zananla açılır yerki kafa dengi hoş. sohbet uyumlu
Onu içine kapatan birilerinin olduğunu düşünürüm
İçe kapanık insanlar bence yanlış anlaşılıyor çoğu zaman 😊 Sessiz olmaları, soğuk ya da kibirli oldukları anlamına gelmiyor. Bazıları kalabalıkta yoruluyor, bazıları da güvenmeden açılmak istemiyor. Konuşkan olmamak, değersiz ya da silik olmak değil; sadece farklı bir enerji tarzı. 💫 Onlara alan tanıyıp, yargılamadan yaklaşmak en güzeli bence. 💛
Cevap
13Cevap
tanımadan bir şey düşünmem
Bu söylediğin sey benim insan sevmem hiç kimseye insan olmayan kendi yuvamda olmaya vakit gecirmeye severim zararsizim bu kadar.
Saygıyla karşılarım herkesin doğası bir olmaz
Onları yok saymamak, ilgilenerek toplum içine almak lazım.
Ben öyle biriyim hep konuşmam ama bazıları sinsiliğine sessiz kalır
sakin tatlı olurlar ama içlerindeki insana ulaşmak keyfli oluyor:)
Ben de içime kapanık biriyim çocukluğumdan beri böyleyim
Senin öyle olduğunu düşünüyorum
Normalde içe kapanık değilimdir konuşurum reelde yapı olarak sakin biriyimdir ben
Burada Merak ettiğim Birkaç kişiden biri ise sensin uzun süredir Görüyorum kapalı mısın sen
Hayır kapalı biri değilimdir
Boyun kilon kaç peki senin
Onları çözümlemeyi severim ilgimi çekerler
İçine Kapalı kızlar ilgimi çeker
Buyur benim
Dış görünüşten dolayı
Sıkıntı insanlar
En sevdiğim açarım ben
Derin yaralar hocam
fenalıklar
En dogrusu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar