İçine kapanık insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

onları sevin gerçekten hiç kimseye zararları yok onlardan biri de benim bu zamana kadar hep sessiz biri olduğum için sevilmedim arkadaşım yok sevgilim yok çevre 0 :)

İçine kapanık insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla