Aileme depresyonda olduğu mu nasıl söylemeliyim bu duruma ne derler?

Arkadaşlar uzun zamandır içsel olarak acı çekiyorum en küçük bişeye ağlıyorum yalnız kalmak istiyorum ve hiçbişey yapmak istemiyorum hiçbirşey. okudugum şeyi anlayamıyorum odaklanamıyorum kafam ehmen dağılıyor. 2 günde bir başım ağrıyor hatta arada bağırarak uyanıyorum ve okulda gitmek istemiyorum bu haldeyken ben ne yapacağım yardım edin
Aileme depresyonda olduğu mu nasıl söylemeliyim bu duruma ne derler?
Cevapla