(Başta söyleyeyim , yazı biraz uzun oldu kusura bakmayın)
Benim psikolojik sorunlarım var (yaşım çok büyük değil ailem "yapma , neden yapıyorsun argo vs." diyor anlamıyorlar. Bir keresinde anneme demiştim kendimi durduramıyorum beni psikoloğa götürün demiştim onlarda dalga geçmişti ve hala da kızmaya devam ediyorlar. Onlara kendimi nasıl anlatabilirim veya ne yapabilirim ne önerirsiniz.(sorunlarım int. de yazana göre okb ve bir uzmandan yardım alınması gerekir yazıyor)
Benim psikolojik sorunlarım var (yaşım çok büyük değil ailem "yapma , neden yapıyorsun argo vs." diyor anlamıyorlar. Bir keresinde anneme demiştim kendimi durduramıyorum beni psikoloğa götürün demiştim onlarda dalga geçmişti ve hala da kızmaya devam ediyorlar. Onlara kendimi nasıl anlatabilirim veya ne yapabilirim ne önerirsiniz.(sorunlarım int. de yazana göre okb ve bir uzmandan yardım alınması gerekir yazıyor)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer