
bazı insanlar özellikle gönül meselelerinde zora gelince kaçıyor..
olması gerekenle hissedilenin farklı oldugunda..
mantıgının sesinin agır bastıgından filan
ama sevda.. sevgi.. fedakarlık gerektirmezmi?
kaçmak insani mutsuz etmez mi?

olmayinca olmuyor, n'apayim? yangin ortasinda kendimi mi sokayim akrep gibi?
ne verdin de ne aliyorsun benden, diye sorarlar adama, vesvese okkali tokat atar yüzüne. diril-doğrul bak buz tuttuğun tutturduğun kişiye.
insanoğlu çok şey götürür birbirinden ister istemez, bunu meslek sayip bilerek öldürür içlerinde ki merhametini saygisini aşkcik sevgicik üryanliğini. adina ne halt diyorlarsa o'nu. zorlasan da gitmiyorsa ayaklarin, kendine yer edindiğin çöplüğünde kalacaksin bunu animsiyor kişi. aşk da emek mutlaka aranir karşilikli ortaya koyulur bende bu var al sen bununla yetin kafisi dir sevgi.
yoksa ben iş çikişi lokmasini esirgemediğim köpeği de seviyorum,
şuradan sallana sallana geçen kltak müjgani da.
Hiç düşünmeden fedakarlık yapabileceğim kadar yalnız bir hayatım yok. Atacağım her adım için üzeceğim insanlar var. Büyük fedakarlıklara lüzum olmamalı bence. Sevdiğimiz bize huzur vermeli, dert tasa değil. Zaten zoraki tutunuyoruz hayata kıyısından köşesinden, bir de böyle kalbimizi paralamasınlar.
Asıl aşk nedir biliyomusunuz
MEZARA kadar NEFESİ olmaktır gerisi ise teferrüattır Ankara bebesi öyle bilir ;)
zora gelince kaçıyorum sonra nerde hata yaptım diye anlamsızca düşünüyorum
Cevap
6Cevap
Evlilik harici fedaksrliga gerek yok demem bencilce ise bile.
O kisi kendini 3e ayirmali bir ailesi, bir sevdigi ve kendi istegi veya gerekenide düsünmeli.
Ama evlilik yine farkli bir beraberlige adim atilmis ve aslinda tek ailen icin sorumluluk tasiluyor. Tabi anne babada bisey bekleme ihtimali var ama gerege göre siralanilir...
Evliliktede orta bulunmami hep fedakar olan bir kisi olmamali yani...
Gerektiği yerde sonuna kadar olurum ama beni etkiliyorsa sadece bir süre sonra hayatımdaki diğer insanları üzüyorsa beni üzüyorsa durmayı bilmek gerek
Fedakarlık gerekir ama bir yere kadar her şeyin bir sonu vardır
Feda olmuşken gönül sevdaya, neyini feda etmez ki Mecnun Leyla'ya?
mecnun leyla aşkları sadece hikayalerde kaldu
günümüzde ise..
aşk para iyi hayat güzel suratlar kaslı bedenlerin adı oldu..
Aşkı kirletemez günümüzdeki yalan sevdalar.. Herkes kendi hikayesini yazsa da gerçek aşkı yaşayamayacak Sevmeyi bilmeyen insanlar
sonucta insan yine bir insanı seviyor aşık oluyor dogru kişiyi bulmak elbet..
zor..
çok zor
Çıkarlar, yalanlar, kirli oyunlarla dolu bir ilişki, aşkla değil yıpranmaya mahkum hatalarla doludur. Doğru kişiler yanlış kalplere adım atarken, zor.. Çok zor
senin umudun var gençsin kabul
ama benim umudum yok kalmadı ):
Ruhundaki dinamiği hissediyorum, umut yol açar yürümek sana kalır.
Sadece kalp ile karar verilmez.
Karar vermek için sadece akılda yetmez.
İkisini aynı anda evet derse işte o zaman doğru karar vermiş oluruz.
Yoksa hep bir pişmanlık olur.
Fedakarlığı yaparım evet hatta bir çok kez yaptımda ama hiç birisi değmedi ona
Evet yaparım sevgi fedakarlık ve bağlılık gerektirir
Kaçmadım, fedakarlığı dibine kadar yaptım, sonuç=hakaret, terkedilme. :)
güzel bir düşünce böyle yaşanması düşlenir ama gerçekler malesef böyle yaşanmaz
yaptım ama değmediler bir daha asla
Sevgimin son damlasına kadar herşeyi feda ederim.
mümkünse fedakarlik yaparim yoksa topuklarim
Yaparım. Kaçmak bana yakışmaz.
Hayir geri kaçmam
Yapmam çünkü degmez
Yaptım, Yapmam
anında kaçarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar