yorum yapan olursa teşekkür ederim öncelikle
gerçekten hayatımı en başa sardım yani şu an elimde hiç bir şey yok. Başarılı biriyken en dibe kadar düştüm.
orta dereceli sosyalken tam bir asosyal oldum. Zekamı, beynimi çok uzun zamandır basit işlerimi gidermek dışında kullanmıyorum. Kitap çok okurdum çok uzun zamandır hiç kitap bitirmedim. Etrafımda arkadaş sayım artık sayılabilicek kadar az. Dahada uzar ben hayatımdaki herşeyi en başa sarıyorum çünkü gerçekten dibe vurdum. Şimdi herşeyi düzeltmek için 1 yılım var, kendimi bulmak içinde aklınıza ne geliyosa yazın.Çünkü artık normal insanlar yaptığı sıradan şeyler bile benim için ''ilk'' niteliği taşıyor
gerçekten hayatımı en başa sardım yani şu an elimde hiç bir şey yok. Başarılı biriyken en dibe kadar düştüm.
orta dereceli sosyalken tam bir asosyal oldum. Zekamı, beynimi çok uzun zamandır basit işlerimi gidermek dışında kullanmıyorum. Kitap çok okurdum çok uzun zamandır hiç kitap bitirmedim. Etrafımda arkadaş sayım artık sayılabilicek kadar az. Dahada uzar ben hayatımdaki herşeyi en başa sarıyorum çünkü gerçekten dibe vurdum. Şimdi herşeyi düzeltmek için 1 yılım var, kendimi bulmak içinde aklınıza ne geliyosa yazın.Çünkü artık normal insanlar yaptığı sıradan şeyler bile benim için ''ilk'' niteliği taşıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar