Hayatımı sıfırladım, en başa sardım söyliyim şimdi nasıl başlıyım?

yorum yapan olursa teşekkür ederim öncelikle
gerçekten hayatımı en başa sardım yani şu an elimde hiç bir şey yok. Başarılı biriyken en dibe kadar düştüm.
orta dereceli sosyalken tam bir asosyal oldum. Zekamı, beynimi çok uzun zamandır basit işlerimi gidermek dışında kullanmıyorum. Kitap çok okurdum çok uzun zamandır hiç kitap bitirmedim. Etrafımda arkadaş sayım artık sayılabilicek kadar az. Dahada uzar ben hayatımdaki herşeyi en başa sarıyorum çünkü gerçekten dibe vurdum. Şimdi herşeyi düzeltmek için 1 yılım var, kendimi bulmak içinde aklınıza ne geliyosa yazın.Çünkü artık normal insanlar yaptığı sıradan şeyler bile benim için ''ilk'' niteliği taşıyor
Hayatımı sıfırladım, en başa sardım söyliyim şimdi nasıl başlıyım?
Cevapla