İyice asosyallestim hayat durdu sanki. Ne yapmalıyım?

Kasım'da tercih yapıp Öğretmen olarak atanicam ve uzun zamandır evdeyim o kadar sıkıldım ki şu an heyecanlı olmam gerek biliyorum ama 2024 kpss puanimla resmen 2026 ocakta göreve basliycam sürekli aksilikler oluyor hayatımda ailem çok bencillesti evde yok gibiyim kimse tarafından umursanmiyorum babamla kötü bir olay yasadik ve konusmuyoruz. Ücretli ogretmenlige başvurdum ama çıkmadı, şu an çalışmadığım için param da yok dışarı çıkamıyorum sürekli... aşırı asosyalleştim.29 yaşındayım ama hayatımda biri de yok yani kimseyle de tanisamiyorum. Kendime bakmak istemiyorum hiçbir şey yapmak istemiyorum. Tamam kitap okuyorum dizi izliyorum vs ama bunlarda bir yere kadar mutlu ediyor oyalıyor. Bu durumlar sebebiyle çok üzgünüm ve içim sıkılıyor sürekli. Bu süreç ne zaman geçecek benimle benzer durumda olanlar var mı ve ne yapmalıyım? Ben normalde küçük şeylerle bile mutlu olan heyecanlanan biriydim şimdi hiçbir şey sanki mutlu etmiyor.
İyice asosyallestim hayat durdu sanki. Ne yapmalıyım?
Cevapla