Sanki hayattan kopmuş gibiyim, ne yapmalıyım?

Bir çocuk var, biz bu çocukla 1 yıl boyunca her allahın günü konuştuk. Ben bu çocukla 2 yıldır tanışıyorum aslında ama önceden ufak ilgim varken şu an gerçekten hoşlanıyorum. Ama sonra aniden konuşmayı kestik. Yani çocuk benim çok günlük rutinim haline gelmişti, hatta eskiden konuşmadığımız günler bile garibime gidiyordu. Şimdi konuşmayı kesmiş olmak çok garip geliyor, çünkü şakasız 1 yıl boyunca her gün saatlerce konuştuk. Ben bu çocuğu çok takıntı haline getirdim, sürekli profilini kontrol ediyorum takip ettiği, takipçileri, yakın kız arkadaşlarına kadar her şeyini biliyorum ve ezberledim. Öyle ki 2 yıl önceki sevgilisine kadar ezberledim.

Sanki hayattan kopmuş gibiyim, ne yapmalıyım?
Cevapla