İnsanlarla sohbet ederken göz teması kurmaya özen gösterir misiniz?

Ve sohbet ettiğiniz kişi sizinle göz teması kurmuyorsa rahatsız olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
6 sn ve üzeri kesintisiz göz teması, karşı tarafı tehdit etmek ve ya arzulamak anlamına geliyormuş (diğer jest ve mimiklerin farklılıklarına göre değişiyor tabi).


Genelde konuşma esnasında 2-3 sn lik birkaç göz teması dışında genel olarak göz ile ağız arasında kalan bölüme bakmak daha iyi bir iletişim olanağı sağlıyormuş.


Sohbet esnasında en az bir kere bile olsa 2-3 sn lik göz teması kurmak karşı tarafı dikkate almanın göstergesiymiş.


Cevap veren herkese teşekkürler...
İnsanlarla sohbet ederken göz teması kurmaya özen gösterir misiniz?
Cevapla