İyi bir iletişim için, göz teması kurmak gerekiyor ama bazı kişiler, çekindikleri için, göz teması kurmaktan kaçınıyorlar. Bazıları ise, çekinmeden, göz teması kurarak konuşabiliyor. Peki ya, siz ne yapıyorsunuz? Konuşurken, göz teması kuruyor musunuz? Yoksa, göz teması kurmaktan kaçınıyor musunuz?
Her zaman göz teması ile etkilenmeyecek insan yoktur iş görüşmesinden tutun da flört ilişkilerine kadar başbaşa bir ortamda çok kolay etkileyebilirim çoğu kadını
Sevemediğim hoşlanmadığım konuşmak istemediğim kişiler arasına girmek istemem bu bu beni büyük ölçüde rahatsız eder. Oysa Hoşlandığım kişinin gözlerinin içine baktığımı anlıyor anladığı anda bana der gözlerime bakma.
En İyi Cevaplar