İnsanlarla konuşurken göz teması kurar mısınız, yoksa genelde başka yerlere mi bakarsınız? Göz teması kurmak sağlıklı bir iletişimin önemli bir unsuru bence.
İnsanlarla konuşurken göz teması kurar mısınız, yoksa genelde başka yerlere mi bakarsınız?
Dinlediğimi ve önemsediğimi belli etmek için mutlaka göz teması kurarım. Biriyle konuşurken farklı yerlere bakmak, başka şeylerle ilgilenmek karşı tarafa saygısızlıktır bana göre.
Gözlerine bakarım. Eğer utanır kaçırırsa gözlerini önüme bakarım.
Çünkü kimi insan göz teması kurmaktan çekinir, bu utangaç olduğundan kaynaklıdır. Kimisi utangaç olmadığı halde göz kaçırır. Bu durumda yalan ya da gizlenen bir şey vardır.
Beden dili burada çok önemli gözler her şeyi anlatır ama kaçan gözde beden konuşur.
O çünkü kişinin aslında itiraf etmek istediği şeyleri dışa vuruş hali oluyor.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Konuştuğum kim olursa olsun ben bir şey anlatırken gözü bende değil sağda soldaysa hiç konuşasım gelmez. Bu beni ciddiye almadığı ya da öylesine dinlediğini gösterir. Bu yüzden göz temasına dikkat ederim. Bana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapmak istemem.