Bazen uzaklaşmak, gitmeyi istemekten çok kendini korumaya çalışmaktır. İnsan bir yere, birine ya da bir duyguya hâlâ bağlı olsa bile orada kaldıkça daha çok kırılacağını hissedince geri çekilmeye başlar. Dışarıdan vazgeçmiş gibi görünür ama içeride çoğu zaman susulmuş bir yorgunluk vardır. Sizce insan bazen gerçekten gitmek istediği için mi uzaklaşır, yoksa kalırsa daha çok kırılacağını bildiği için mi?
Bence insan her zaman gitmek istediği için uzaklaşmaz. Bazen kalırsa daha çok kırılacağını, daha çok yıpranacağını bildiği için geri çekilir. Dışarıdan vazgeçmiş gibi görünür ama aslında kendini korumaya çalışıyordur.
Bazen insan gitmek istediği için değil, daha fazla yorulmamak ve artık bir çıkmaza dönüşen duruma son vermek için uzaklaşır. Kalırsa hem kendisinin kırılacağını hem de karşısındakini kıracağını bilir. Bu yüzden gitmek bir kaçış değil, bazen hem kendini hem de karşısındakini daha fazla incitmemek için verilen en zor karardır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence insan her zaman gitmek istediği için uzaklaşmaz. Bazen kalırsa daha çok kırılacağını, daha çok yıpranacağını bildiği için geri çekilir. Dışarıdan vazgeçmiş gibi görünür ama aslında kendini korumaya çalışıyordur.
Bıkkınlık tüm bitişlerin sebebi bence , sevgi bazı şeyleri kurtarmaz
Evet bıkkınlık sevgi herşeyi kurtarmıyormuş
Bazen insan gitmek istediği için değil, daha fazla yorulmamak ve artık bir çıkmaza dönüşen duruma son vermek için uzaklaşır. Kalırsa hem kendisinin kırılacağını hem de karşısındakini kıracağını bilir. Bu yüzden gitmek bir kaçış değil, bazen hem kendini hem de karşısındakini daha fazla incitmemek için verilen en zor karardır.
Kalırsa işlerin daha kötü olacağını düşündüğü için gider
İkisi de olabilir, kednini oraya ait hissettirmeyen onu tüketen şeylerden kaçıyordur genelde
Kalınca işler kötüye gider gitmesin diye uzaklaşır
Ben gitmedim aslında; kırılan yerlerim benden önce çıktı o kapıdan. Ben sadece arkalarından yürüdüm...
@morsaclihuriyeee ne diyorsa aynısı Ayhan bey..
Dolunay 💫
İkinci seçenek
Kırılacağını sezer, uzaklaşır.
Kalırsa daha çok kırılacağını bildiği için uzaklaşmak ister
Soru cevabını vermiş güzel soru sevdim
Her ikisi de
Kalırsa daha çok olacağı için