İnsan bazen gitmek istediği için mi uzaklaşır, yoksa kalırsa daha çok kırılacağını bildiği için mi?

Bazen uzaklaşmak, gitmeyi istemekten çok kendini korumaya çalışmaktır. İnsan bir yere, birine ya da bir duyguya hâlâ bağlı olsa bile orada kaldıkça daha çok kırılacağını hissedince geri çekilmeye başlar. Dışarıdan vazgeçmiş gibi görünür ama içeride çoğu zaman susulmuş bir yorgunluk vardır. Sizce insan bazen gerçekten gitmek istediği için mi uzaklaşır, yoksa kalırsa daha çok kırılacağını bildiği için mi?

#Aşkİlişkileri
İnsan bazen gitmek istediği için mi uzaklaşır, yoksa kalırsa daha çok kırılacağını bildiği için mi?
İnsan bazen gitmek istediği için mi uzaklaşır, yoksa kalırsa daha çok kırılacağını bildiği için mi?
Cevapla